خبرهای داغ:

پیام تشکر فرمانده سپاه نینوا از موضع گیری ائمه جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه نینوا در پیامی از موضع گیری ائمه جمعه و نمازگزاران سراسر استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدلیل اقدام اخیر پارلمان اروپا تقدیر و تشکر کرد
کد خبر: ۹۴۸۴۸۸۷
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

پیام تشکر فرمانده سپاه نینوا از موضع گیری ائمه جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در پیامی از موضع گیری ائمه جمعه استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

متن پیام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از ۴ دهه از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نَفَس قُدسی امام خمینی (ره) میگذرد و طی این سالها این نهاد مقدس همواره آماج حملات و توهین های دشمنان اسلام ناب محمدی و انقلاب الهی ما بوده است.

اقدام اخیر پارلمان اروپا درحالی رقم میخورد که اگر مجاهدت های سپاه بخصوص نیروی قدس به فرماندهی شهید سلیمانی نبود ، داعش گریبان اروپا را گرفته بود.

حمایت دیروز ائمه جمعه در خطبه های نماز و به تبع آن حمایت همه جانبه مردم بصیر و ولایی سراسر استان نشان دهنده خطای محاسباتی دشمنان ما از شرایط جامعه است.

اینجانب بعنوان خادم سپاه نینوا استان گلستان از موضع گیری و حمایت اخیر ائمه جمعه در خطبه های این فرضیه عبادی سیاسی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه الهی موفقیت روزافزون همه مردم استان شهید پرور گلستان را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار