خبرهای داغ:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، در راستای مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی حرکت می‌کند.

شاهرود_ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، در راستای مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی در مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۲۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، در راستای مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی حرکت می‌کند.به گزارش خبرنگار بسیج، ایمان ملک اظهار کرد: مطالبه‌گری از مسئولان یکی از اهداف این شوراست و مسئولان شهرستانی و استانی منتظر باشند که در فصل جدید شورای تبیین مواضع قطعا به سراغ آنان خواهیم رفت و عملکرد آن‌ها را زیر ذره بین خواهیم برد.
او گفت: یکی از اهداف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، مطالبه‌گری در خصوص مسائل مختلف است.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود افزود: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، در راستای مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی در مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حرکت می‌کند.
او تصریح کرد: یکی از اهداف این شورا همانگونه که از نامش پیدا است، تبیین و شفاف سازی مسائل مختلفی است که دشمنان آن را نشانه می‌گیرند و شایسته آن است که نخبگان و جامعه دانشگاهی ما موضع‌گیری شفاف و صحیحی را داشته باشند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود مطالبه‌گری از مسئولان را یکی از اهداف این شورا دانست و عنوان کرد: مسئولان شهرستانی و استانی منتظر باشند که در فصل جدید شورای تبیین مواضع قطعا به سراغ آنان خواهیم رفت و عملکرد آن‌ها را زیر ذره بین خواهیم برد.
ملک افزود: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دارای جایگاه حقوقی می‌باشد که می‌تواند نسبت به عملکرد مسئولان موضع خود را مشخص و مطالبه‌گری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها