فرمانده سپاه الغدیر یزد:

مردم در اغتشاشات اخیر عقلانیت اجتماعی را به معنویت اسلامی گره زدند/مردم با بصیرت یزد پای ارزش های انقلاب ایستاده اند

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمن قدرت نظام را در کنترل آشوب‌های اخیر به عینه دید؛ این قدرت برگرفته از همبستگی اجتماعی و دین‌داری مردم بود.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۹۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مجمع بسیجیان استان یزد با بیان اینکه ولایت مداری مردم یزد زبانزد است، اظهار کرد: نمونه‌ای از ولایت مداری و بصیرت مردم یزد که از روی اخلاص است را هفته گذشته در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور مشاهده کردیم.

وی گفت: مردم یزد در اوج جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن از خود بصیرت نشان داده و ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مردم با بصیرت یزد پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و هرگز به استکبار اجازه نخواهند داد که نقشه‌های شوم خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بحث کاریزماتیک نظام یعنی ولایت مطلقه فقیه را نشانه گرفته است، تصریح کرد: در واقع دشمن در جنگ شناختی از حجاب ستیزی و امنیت گریزی وارد فاز لیدر سازی شده و به آنارشیسم سیاسی روی آورده است.

زارع‌کمالی با بیان اینکه دشمن قدرت نظام را در کنترل آشوب‌های اخیر به عینه دید، افزود: این قدرت برگرفته از همبستگی اجتماعی و دین‌داری مردم بود و عامل اتصال این همبستگی و جمهوریت ولایت مطلقه فقیه هست.

وی با اشاره به اینکه مردم در اغتشاشات اخیر به زیبایی توانستند عقلانیت اجتماعی را با معنویت اسلامی گره بزنند، تصریح کرد: امروز دشمن تنها راه رسیدن به اهداف خود را عبور از ولایت می‌داند، اما مردم با بصیرت این مهم را به‌خوبی درک کرده و اجازه ندادند تا دشمن به هدف خود برسد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اذعان و اعتراف دشمن در رابطه با اقتدار و پیشرفت روزافزون ایران اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به جایی رسیده است که دشمن خود اذعان می‌کند که در مؤلفه‌های اقتدار، جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: دشمن در سند استراتژی امنیت ملی آمریکا به‌صراحت اعتراف می‌کند که اگر در کمتر از ۱۰ سال آینده جلوی این پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نگیریم، باید حکمرانی دموکراسی غرب را در زباله‌دان تاریخ جستجو کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار