خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس:

تسبیحات حضرت زهرا(س) از مواریث معنوی ماست/عمل به بیانات اهلبیت (ع) و ولایت فقیه باعث عاقبت بخیری ما خواهد شد

حجت الإسلام رجنی گفت: خداوند در قرآن زنان با ایمان مثل مریم را الگوی نه زنان بلکه مومنان قرار داده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۶۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

تسبیحات حضرت زهرا(س) از مواریث معنوی ماست/عمل به بیانات اهلبیت (ع) و ولایت فقیه باعث عاقبت بخیری ما خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد در نشست بانوان شاغل در شبکه بهداشت و بیمارستان های تابعه شهرستان گنبد گفت: یکی از پیشگویی های خداوند متعال در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها سوره کوثر و تکثیر حدود ۵۰ میلیونی نسل سادات فاطمی است.

رجنی اظهار داشت: با دشمنی حجاج بن یوسف ها در تاریخ در کشتار و ظلم به سادات معجزه تکثیر این نسل بیشتر جلوه می کند.

وی افزود : در مقابل تهاجم فرهنگ غلط غربی و شناخت دشمن و راه کارهای مقابله با آن تا جایی که می توانید نهج البلاغه بخوانید. تدبر و عمل به بیانات ائمه معصومین علیهم السلام و ولایت مطلقه فقیه در زمان حاضر سبب عاقبت بخیری خود و جامعه مان خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد خاطرنشان کرد : خداوند در قرآن زنان با ایمان مثل مریم را الگوی نه زنان بلکه مومنان قرار داده است. چگونه می شود که برخی دروغ غرب را برای آزادی زنان باور می کنند ولی اعتبار دادن و بزرگ دانستن جایگاه زن در اسلام از هزار سال قبل تاکنون را نادیده می گیرند.

وی عنوان کرد : زهرای اطهر جدای از نسل با برکت مواردی دارد که بسیار بابرکت است. تسبیحات حضرت زهرا از مواریث معنوی برای ماست.دیگر صحیفه فاطمی است که طبق روایات تاییدات امام عصر عج  قرآن ، کتاب جامع علم پیامبر که در اختیار ایشان است و مصحف فاطمه سلام الله علیها است.

رجنی در پایان تصریح کرد: حقیقتا در اوضاع تبلیغات و پروپاگاندای رسانه ای غرب شما دوستداران حضرت زهرا در کسوت پزشکی ‌و پرستاری جمهوری اسلامی را در بحث بهداشت ، مبارزه با بیماری ها و خدمت رسانی جهادی به مناطق محروم رو سپید کردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار