کمال‌الدین شاهرخ در گفت‌وگو با بسیج:

اختتامیه جشنواره عکس «نور» اوایل اسفندماه در شیراز/ تبیین خانواده چندفرزندی، مهم‌ترین هدف جشنواره است

دبیر جشنواره عکس «نور»، جزئیات این جشنواره که به همت سازمان بسیج هنرمندان در حال برگزاری است را تشریح کرد. او در عین حال تاکید کرد که فرصت ارسال آثار برای علاقه‌مندان همچنان وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۲۷
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

 

دبیر جشنواره عکس نور در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
کمال‌الدین شاهرخ دبیر جشنواره عکس نور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری این جشنواره در اوایل اسفندماه در شیراز اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره عکس نور به همت سازمان بسیج هنرمندان، سه ماه پیش اعلام فراخوان شد و خوشبختانه تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بسیار خوب بوده است. وی افزود: عکاسان تا پایان دی‌ماه می‌توانند عکس‌های خود را ارسال کنند.  

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه محور پروژه‌ای، آزاد و پویش مردمی تعریف شده است، تصریح کرد: ارسال آثار از طریق تارنمای اعلام شده انجام می‌شود و محدودیتی نیز برای بارگذاری ندارد. همه علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد هنری حضور یابند. این رویداد هنری و ملی از اول مردادآغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار، دی‌ماه جاری است.

دبیر جشنواره عکس نور با بیان اینکه اختتامیه این رویداد هنری اوایل اسفندماه در شهر شیراز برگزار می‌شود، افزود: جوایز نفرات برتر از ۱۲ میلیون تومان تا نفر سوم ۷ میلیون تومان است. البته در بخش آزاد برای مجموعه عکس و تک‌عکس هم جوایز ارزنده‌ای داریم که نفرات اول تا سوم جوایز نقدی از ۱۰ تا ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند. البته در کنار این و در هر بخش، از ۲ نفر قدردانی به عمل خواهد آمد.  

شاهرخ با اشاره به چرایی برگزاری این جشنواره و چشم‌انداز آن، گفت: هدف از برگزاری این رویداد هنری، ایجاد بستر مناسب برای خلاقیت هنری عکاسان است تا آنگونه که تعریف کردیم، «خانواده باشکوه ایرانی» را ذیل مساله جمعیت که دغدغه امروز است، به تصویر کشیده شود.

وی افزود: تقویت گفتمان اجتماعی با تبیین خانواده چندفرزندی، مهم‌ترین چشم اندازی است که در این رویداد هنری دیده شده است. نهادینه‌کردن خانواده پر جمعیت و شاد ایرانی، از اهداف دیگری است که ذیل برگزاری این رویداد هنری تعریف شده است.  

ت-۵۳۷۹

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار