استاندار زنجان:

آزادی اصلی ترین شعار نظام جمهوری اسلامی است

زنجان - استاندار زنجان گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران مبانی اعتقادی محکم و استواری دارد که اصلی ترین شعار این نظام آزادی است.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۳۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

آزادی اصلی ترین شعار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجربا تاکید بر اینکه امسال اتفاقاتی در کشورمان افتاد که باید حرکت وبرگزاری این مراسم متفاوت از سال‌های گذشته باشد، اظهار داشت: امید است با همکاری همه کمیته های مربوطه اتفاقات بهتری در این دهه رخ دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه انقلاب‌ها در دنیا یا خودش شکل می‌گیرند و یا ساخته می‌شوند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با آن همه عقبه مهم و بزرگ و بین الملی که پشت شاه بود، به صورت خود جوش شکل گرفت.

افشارچی با بیان اینکه پاسخ این سوال که چرا انقلاب اسلامی شکل گرفت باید به همه تبیین شود، گفت: مبانی اعتقادی نظام جمهوری اسلامی به شدت قوی است و بر مبنای ذهنیت علمی بزرگانی چون شهید مطهری ،شهید بهشتی و امام راحل(ره)... شکل گرفته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بر مبنای اعتقادات شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود:امروز این حائز اهمیت است که  چه میزان در خصوص آزادی و معنی و مفهوم آن  فعالیتی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در رابطه با آزادی و مسایل مختلف جامعه اگر مردم را اقناع کنیم خوشان خود جوش پای کار می آیند، گفت: در دهه فجر امسال باید جهاد تبیین در خصوص مسایل مختلف اتفاق بیفتد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با وجود مشکلات داخلی و هجمه‌های که از سوی دشمنان در طول این ۴۳ سال وارد شده است، پابرجاست، خاطر نشان کرد: این نظام با قدرت ایستاده است و دلیلش هم این است که مبانی اعتقادی محکم و استواری دارد و اصلی ترین شعارش هم آزادی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بلندترین ندا برای آزادی، نظام جمهوری اسلامی است،گفت: این دهه فجرفرصت مناسبی است که در خصوص آزادی که غرب در مورد آن صحبت می کند پرداخته شود.

در ادامه جلسه ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر بایستی متفاوت تر برگزار شود، اظهار کرد: مراسم ۲۲ بهمن قطعا اوج قدرت نمایی و حضور مردمی خواهد بود و خار چشمی در چشم دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید در طول دهه از تک تک ساعات این دهه حداکثر استفاده را برای اقدامات تببینی و بیان دستاوردهای نظام به اشکال مختلف داشته باشیم، افزود : دستگاه های اجرایی در این زمینه نقش جدی خواهند داشت و بایستی دستگاه ها از امروز برنامه ریزی لازم را در این زمینه کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های استانی در این ایام با برنامه ریزی درست استفاده کرد، بیان کرد : پیشنهاد میکنم که برنامه تورهای رسانه ای و نشست خبری برای اصحاب رسانه با توجه به لزوم ارائه و انعکاس پیشرفت های انقلاب، برنامه تلویزیونی، تیزر برپایی میز خدمت، برگزاری جشن فصلی نشاط و امید، مسابقات فرهنگی ورزشی برگزاری، نمایشگاه دستاورد ها و خدمت رایگان دستگاه های مختلف، تببین دستاورد ها در این ایام برگزار شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار