دیدار مسئول واحدخواهران بسیج مداحان استان و مدیر کانون ناحیه زاهدان از ذاکر ومداح پیشکسوت اهل بیت(ع )

به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان به همراه مدیر کانون ناحیه زاهدان از خواهر بسیجی فاطمه پیران، مداح و ذاکر پیشکسوت اهل بیت(ع )و مربی حلقه های آموزشی ذاکرین بسیج مداحان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۳۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، مریم کیخائی، مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان به همراه میمنت نوروزی، مدیر کانون ناحیه زاهدان،از خواهر بسیجی، فاطمه پیران، مداح و ذاکر پیشکسوت اهل بیت(ع )و مربی حلقه های آموزشی ذاکرین بسیج مداحان دیدار کردند.

فاطمه پیران، مربی و مداح پیشکسوت سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س ) گفت: به لطف خدا و یاری اهل بیت (ع )حدود یازده سال است که اجرای مجالس در سطح شهر را برعهده دارم.

وی در ادامه با اشاره به نوحه خوانی در سنین مجردی در مجالس اهل بیت(ع )و علاقه وانگیزه خود به یادگیری و فراگیری مداحی در دهه نود و همچنین درس آموزی در نزد اساتیدی چون جهانزاده، اذعان داشت: مرحوم پدرم ،علاوه برعلاقه و انگیزه،مشوق اصلی من در این مسیر نورانی ومعنوی بود و به حمدالله با علم آموزی در محضر اساتید باتجربه و پشتکاری که داشتم ،مشکلی در این راه نداشتم .

فاطمه پیران ،صادقانه و ساده زندگی کردن را لطف خداوند و از محبت اهل بیت دانست و تصریح کرد: اثرات مثبت محبت اهل بیت (ع )در تمام مراحل زندگیم ساری وجاری بوده و از اثرات و نتایج مهم آن داشتن اولاد سالم و صالح و ان شاءالله توفیق خیر دنیا و آخرت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار