در اطلاعیه سپاه استان خراسان رضوی آمده است

درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز

روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام با صدور اطلاعیه ای از مردم خواسته است با پیوستن به پویش "هر خانه یک اتاق گرم" در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۰۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این اطلاعیه آمده است، اکنون که در شرایط کم سابقه برودت هوا قرار داریم و برخی از هم استانی های عزیزمان به دلیل افت شدید فشار گاز نمی توانند در این شرایط سخت از این نعمت الهی استفاده کنند میتوانیم با خاموش کردنوسایل گرمایشی اضافی در جهت کمک و هم وطنانمان اقدام کنیم.

 

این اطلاعیه می‌افزاید بر اساس نظر کارشناسان، قطع گاز وارداتی از طرف کشور همسایه ترکمنستان، ماندگاری هوای سرد، شدت سرما و همچنین فراگیری آن در سطح کشور از جمله عوامل مهم افت فشار گاز محسوب می‌شود که هموطنان عزیزمان در استان می‌توانند با استفاده بهینه گاز در بخش خانگی، خانوارهایی که از داشتن گاز در هوای سرد محروم هستند را نیز برخوردار کنند.

 

 در اطلاعیه روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام آمده است: این نهاد مقدس همچون گذشته با به کارگیری امکانات و ظرفیت‌های در اختیار برای رفع مشکلات مردم صبور و قهرمان در صحنه است و در این شرایط سخت سرما با فراخوان گروه های جهادی و بسیجیان برای کمک به آسیب دیدگان و نیازمندان در کنار ملت بزرگ ایران و خانواده های آسیب دیده خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار