یادداشت - ابوالقاسم علیزاده؛

عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد!

حجت‌الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ، یادداشتی را با عنوان "فتنه های آخرالزمان" ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۳۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد!  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ یادداشتی را با عنوان "فتنه های آخرالزمان" ارائه کرده است.

در این یادداشت آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
"لا تکرهوا الفتنه فی آخرالزمان فانها تبیر المنافقین" = فتنه های آخرالزمان را ناخوش نپندارید زیرا به وسیله آن ها منافقین رسوا و نابود می شوند.

به راستی چقدر باید تلاش می کردیم و یا هزینه می نمودیم تا چهره های منافق و نفوذی دشمن را از بدنه جامعه و مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر بویژه حوزه های فرهنگی و هنری و ورزشی و سیاسی و ... شناسایی و مقابله و پاکسازی می کردیم، تازه اگر با پیچیدگی های عالم سیاست آیا موفق می شدیم یا نه؟

و حال با وجود پلشتی و پلیدی و خسارت های فتنه ها بویژه فتنه اخیر، به فضل الهی در آتشی که عوامل مستقیم و غیر مستقیم فتنه خود برافروختند گرفتار آمده (باش تا صبح دولتت بدمد) و دست های مرموز فتنه این بار از آستین آمریکا و انگلیس و اسرائیل و عربستان و دیگر کشور های غربی و اروپایی و عبری و عربی در توطئه ای جهانی بیرون آمد و بیچاره سلبریتی های نادان و بی ظرفیت و بی فرهنگ با محاسبات غلط و طمع های شیطانی که خدا می داند تا کنون چه میزان خیانت به ملت و کشور را در سبد نوکری و جاسوسی و وطن فروشی برای خوشایند دشمنان مردم ایران ذخیره کرده و جای داده اند، یکی پس از دیگری رسوا و افشا گردیدند.

فقط کافی است از این فرصت طلایی و بی نظیر، مسئولان و مدیران انقلابی و مردمی و وظیفه شناس این بار هرگونه مسامحه و ملاحظه را کنار گذارده و حریم کشور را برای همیشه از حضور دلقک ها و چهره های بی معرفت و بی بصیرت و بی فرهنگ پاکسازی نمایند.

در این راستا انتظار می رود گام اول را وزارت ارشاد دولت مردمی و‌مکتبی و انقلابی آقای رئیسی بردارد، زیرا امسال اولین سال جشنواره فجر است که می شود جشنواره فیلم فجر را برای همیشه اصلاح و به مسیر ارزش های انقلاب اسلامی برگرداند.

حال که افکار عمومی و گندکاری های چهره ها و بازیگران بی فرهنگ و سلبریتی های مزدور و وطن فروش درآمده است کمترین توقع و انتظار ملت این استکه پای این جماعت منفعل و مرتجع و بیمار به جشنواره فجر باز نشود. زیرا که جشنواره فیلم فجر جایگاه و شان بلند و بالایی در قد و قامت سلیمانی ها دارد و جای طرفداران منافقین و اغتشاشگران هرگز نیست.

جای کسانی که از قاتلین روح الله عجمیان و آرمان علی وردی طرفداری کردند نیست.
یاحق!


ارسال نظرات
آخرین اخبار