خبرهای داغ:
مدرس حوزه و دانشگاه :

حضرت زهرا(س) باعث شد که رسالت نبی مکرم اسلام حفظ شود

سرکار خانم احمدی مدرس حوزه و دانشگاه در همایش ریحانه النبی گفت : دخت نبی مکرم اسلام فقط الگو و اسوه برای خانم ها نیست بلکه همه بشریت می توانند از سیره آن حضرت الگوبرداری نمایند.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۲۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرکار خانم احمدی مدرس حوزه و دانشگاه در همایش ریحانه النبی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار گردید عنوان کرد: وجود نازنین حضرت زهرا(س) باعث شد که رسالت نبی مکرم اسلام حفظ شود

وی ادامه داد: اگر ما امروزه مفتخر به مسلمان بودن هستیم به دلیل وجود پاک حضرت زهرا(س) است؛ طبق فرموده امام باقر(ع)، "حضرت زهرا(س) واجب الاطاعه است" که این نشان دهنده مقام والای آن بانوی بزرگوار می باشد.

احمدی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی همه بشریت عنوان کرد و اذعان داشت: دخت نبی مکرم اسلام فقط الگو و اسوه برای خانم ها نیست بلکه همه بشریت می توانند از سیره آن حضرت الگوبرداری نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: حضرت زهرا(س) فقط در بعد عبادی الگو و اسوه نیست بلکه در تمام ابعاد زندگی می توان از رفتار و سیره آن حضرت الگوبرداری کرد و این امر مستلزم شناخت حضرت در تمام ابعاد است.

مدرس حوزه و دانشگاه در پایان استوار کردن بنیان های خانواده را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تداوم انقلاب اسلامی در تولید فرزندان صالح و سالم در خانواده ها است و این امر موجب شده است دشمنان انقلاب به دنبال فروپاشی بنیان های خانواده در کشور باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار