خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان :

جایگاه حال حاضر زنان در انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران طاغوت نیست

سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در همایش بزرگ ریحانه النبی گفت : در ۴۴ سال اخیر بیش از ۷۰۰۰ شهیده زن تقدیم انقلاب اسلامی شده است و این نشان دهنده جایگاه والای زنان سرزمین در دفاع از کشور و انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۰۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در همایش بزرگ ریحانه النبی که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و زن در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار گردید عنوان کرد: برای درک اسوه و نمونه بودن حضرت زهرا(س)، مطالعه ویژگی ها و کمالات آن بانوی بزرگوار برای دختران کشور ضروری است، این در حالی است که دشمنان برای کلمه به کلمه ائمه(ع) در حال تولید برنامه هستند تا ذهن مخاطبین را نسبت به اسلام و امامان معصوم خدشه دار نمایند.

دیلم اذعان داشت: در ۴۴ سال اخیر بیش از ۷۰۰۰ شهیده زن تقدیم انقلاب اسلامی شده است و این نشان دهنده جایگاه والای زنان سرزمین در دفاع از کشور و انقلاب است.

وی افزود: در کل دنیا بیش از ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی به زبان فارسی علیه کشور و انقلاب اسلامی برنامه تولید و پخش میکنند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه جایگاه حال حاضر انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران طاغوت نیست تاکید کرد: در زمان طاغوت نزدیک ۶۵ درصد از زنان، بی سواد مطلق بودند ولی در حاضر این آمار کمتر از ۱ درصد است؛ در زمان طاغوت تنها ۶ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی خانم بودند اما امروزه این آمار به بیش از ۵۳ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت هیچ نهاد ورزشی برای زنان در کشور وجود نداشت و تنها ۵ مدال کسب شده داشتیم اما امروزه نزدیک به ۳۳۰۰ مدال جهانی توسط خواهران کسب شده است و این درحالی است که تمام این خواهران با حجاب در این مسابقات شرکت نموده اند.

فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های کثیری که علیه کشور ما وجود دارد جوانان و نوجوانان می بایست تاریخ معاصر کشور را مطالعه نمایند تا بتوانند در مقابل هجمه ها، بصیرت لازم را کسب نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار