با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛

مجهزترین مرکز آموزشی مدرسه علوی در شهر صالحیه افتتاح شد

مجهزترین مرکز آموزشی , شهرستان بهارستان در مدرسه علوی شهر صالحیه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۶۷
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهارستان ، مجهزترین مرکز آموزشی , مدرسه علوی در شهر صالحیه با حضور  پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در همراهی حسن نوروزی نماینده مجلس ، نوحی فرماندار ، امامان جمعه ، بخشداران ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی و استانی افتتاح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: مدرسه بنیاد علوی واقع در انتهای خیابان نهم دی   با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه به بهره برداری رسید ، این مدرسه در زمینی بمساحت ۲۵۰۰ متر مربع  و   ۱۲ کلاس از به روزترین تکنولوژی های آموزشی برای فراگیری دانش آموزان برخوردار است.

مهندس احمد‌علی جعفری   اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی صالحیه تاکنون بیش از ۵ قطعه زمین   به مساحت ۱۴ هزار متر مربع  به وزارت آموزش و پرورش اهداء کرده و هم اکنون نیز کار احداث اولین هنرستان فنی و حرفه ای شهر صالحیه در محدوده جاده امامزاده باقر (ع) در دستور کار قرار دارد.

فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این مدرسه ۲۹۴مین مدرسه احداث شده توسط بنیاد است که مجموعا ۱۰۰۰ کلاس درس را شامل می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال احداث ۶۰۰ کلاس درس در مناطق محروم و در قالب اجرای تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش هستیم.

 

بنیاد مستضعفان تمام زمین‌های مدارس در اختیارش را به وزارت آموزش و پرورش واگذار می‌کند و تا امروز ۴۲۵ ملک به ارزش ۳۴۰۰ میلیارد تومان واگذار شده است.

بنیاد هر ساله بسته‌ های آموزشی و لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان محروم قرار می‌دهد و امسال نیز ۸۵ هزار بسته لوازم‌ التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع کردیم.

شهرداری صالحیه با اهداء ۲۵۰۰ مترمربع زمین نقش اصلی را در بهره برداری این پروژه دارد.

خبرنگار: مهدی موسی خانی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار