همایش متولیان گشت‌های رضویون بسیج در بوشهر برگزار شد/ گشت‌های رضویون بسیج، چشم‌های بیدار در کنار دستگاه‌های انتظامی هستند

همایش متولیان گشت‌های رضویون بسیج با حضور اعضای شورای تأمین امنیت استان، فرماندهان رده‌های مقاومت و سرتیم‌های گشت رضویون بسیج استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۸۶
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این همایش گفت: امروز لازم است همه مسئولین مرتبط با موضوع امنیت، به منظور پیشگیری از احساس ناامنی شهروندان، با بکارگیری هوشیاری لازم، اقدامات پیشگیرانه در ابعاد مختلف را انجام داده و قدرت نیرو‌های خودی را به رخ دشمن بکشانند.
سرتیپ علی رزمجو اظهار کرد: گشت‌های رضویون بسیج در راستای ارتقا منزلت و خدمات اجتماعی سازماندهی شده است تا با پشتیبانی از نیرو‌های انتظامی و استفاده از عناصر با سرعت، دقت، بصیرت و اطلاعات لازم موجب شوند تا نیرو‌های حافظ امنیت شهروندان، با سرعت و عمل لازم، ابتکار عمل را از دست ضدّ انقلاب گرفته و اقدامات پیش دستانه را در این زمینه انجام دهند.
گشت‌های رضویون بسیج، چشم‌های بیدار در کنار دستگاه‌های انتظامی هستند
وی تصریح کرد: گشت‌های رضویون به عنوان چشم‌های بیدار در کنار سایر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، امنیت شهروندان را تأمین کرده و آثار و برکات زیادی را در زمینه خدمات امنیتی گوناگون در شهر‌ها و روستا‌ها به ارمغان آورده است به طوری که این موضوع سبب شده است تا امنیت محلّه محور بهتر انجام شود.
فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: سارقان و عناصر خرابکار با مشاهده گشت رضویون بسیج و نیرو‌های انتظامی، عرصه را بر خود تنگ می‌بینند و نمی‌توانند به اهداف خود برسند بر همین اساس، فراگیری این موضوع به ایجاد احساس امنیت بیش‌تر در میان شهروندان و ارتقا سطح امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند.
مسئول معاونت عملیات سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این همایش گفت: برقراری امنیت توسط گشت‌های رضویون بسیج، جامعه «امن بدون سلاح» را دنبال می‌کند که این موضوع، از یک سو مظلومیت نیرو‌های بسیج و از سوی دیگر هیبت و قدرت آن‌ها را نشان می‌دهد.
سرهنگ عبدالرضا ده شیخی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: بسیج در اتفاقات اخیر با بکارگیری تاکتیک راهبردی «امن بدون سلاح» و تدبیر فرماندهان، به وظایف خود در برقراری امنیت عمل کرد و در این راه شهید هم داد اما اجازه نداد که اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در ایجاد کشته‌سازی‌ها رقم بخورد.
وی افزود: گشت‌های رضویون بسیج با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت با بکارگیری اعضای واجد شرایط آن، امنیت محلّه‌ها را تأمین می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر هم در این همایش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه اخیر با تمام توان به میدان آمدند و شدیدترین بمیاران‌های تبلیغاتی را علیه ایران انجام دادند که این اقدامات نشانه کینه و دشمنی آن‌ها نسبت به اسلام و مکتب ما است.
دکتر اکبر پورات بر لزوم هوشیاری نسبت به فتنه‌های دشمن تأکید کرد و افزود: اگر غافل باشیم دشمنان انقلاب اسلامی، فتنه‌های سنگین‌تری را سال آینده بر علیه ملّت ما برنامه‌ریزی می‌کنند.
علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر نیز در این همایش گفت: گشت رضویون بسیج، اقدام و پشتیبانی‌ای خوب برای ضابطین قضایی به حساب می‌آید و تاکنون ثابت کرده‌اند که تمام اقدامات آن‌ها دارای اثربخشی مناسب در این زمینه بوده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر هم در این همایش گفت: تمام مستکبرین جهان در اغتشاشات اخیر دست به دست هم داده بودند تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌های موجود با استفاده از فضای مجازی، نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند و تلاش می‌کردند تا نگذارند خدمات نظام اسلامی به مردم به خوبی دیده شود تا با این وسیله بتوانند جوانان را نسبت به این نظام دلسرد کنند.
سرهنگ سهام صالحی اظهار کرد: امروز که تمام دشمنان انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند تا ملّت ما را مورد حملات خود قرار دهند لازم است بدانیم که تقویت امنیّت در چنین شرایطی، متأثّر از وحدت و هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی است بنابراین نیاز است تا ما نیز با تمام توان، مقابل آن‌ها بایستیم.
در این همایش از جمعی از فرماندهان و متولیان گشت‌های رضویون بسیج استان بوشهر با حضور مسئولین، تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار