مراسم تجلیل از پایگاه برتر اسوه در شهرستان کنارک برگزار شد

مراسم تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج "شهید میرحسینی" حوزه "حمزه سیدالشهدا" سپاه کنارک بعنوان پایگاه برتر جشنواره اسوه در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۸۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴


به گزارش خبرنگار بسیج،از کنارک،  امیر دریادار دوم حسین حسنی، در ابتدای این مراسم با تبریک کسب مقام برتر توسط بسیجیان پایگاه شهید میرحسینی در جشنواره اسوه ، اظهار داشت: بسیج یکی از نهادهای مردمی و پرافتخار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش نیز در این مراسم گفت: بسیج در طول این سالها ثابت کرده است،هرگاه خطری انقلاب را تهدید کرده است، این نیروهای بسیجی بوده اند که ثابت قدم خطرات را رفع کرده اند.

وی افزود: پایگاه شهید میرحسینی با کسب مقام برتر در سطح شهرستان به جشنواره استانی راه یافته و سپس در بین پایگاه‌هایی که از نواحی استان شرکت داشته اند، مقام اول را کسب نموده و برای جشنواره کشوری اعزام شده که در سطح کشور نیز حرف زیادی برای گفتن داشته و جزء پایگاه های برتر شناخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک تاکید کرد: برنامه های این پایگاه با توجه به سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج و قرارگاههای ۹ گانه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به نقش فرمانده منطقه سوم نبوت نداجا در پشتیبانی از اجرای برنامه های مختلف پایگاه شهید میرحسینی، تصریح کرد: با توجه به اینکه این پایگاه در منطقه سوم نداجا قرار دارد، امیر دریادار دوم "حسین حسنی" با حمایت از بسیجیان نقش موثری در کسب رتبه برتر توسط این پایگاه داشته است.

شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم با تبریک به بسیجیان جهت کسب رتبه برتر در جشنواره اسوه،اظهار داشت: بسیجیان همیشه در همه صحنه ها خوب درخشیده اند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: بدون شک نقش پررنگ و فعال بسیجیان در این پایگاه بسیج از مهمترین مولفه های موفقیت این پایگاه بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است، افزود: بسیجیان باید همیشه همینطور ثابت‌شده بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار