خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان کلانتری‌های ناجای استان قزوین؛

تفسیر حقیقی شعار زن، زندگی، آزادی، وجود مقدس حضرت فاطمه(س) است

سردار آتانی عنوان کرد: تفسیر حقیقی شعار زن، زندگی، آزادی، وجود مقدس حضرت فاطمه(س) است. چه زنی کامل تر از او در تاریخ بشریت دیده شده است؟ حضرت فاطمه(س)، قله مفاهیم واقعی یک زن است. محصول زندگی حضرت فاطمه(س)، تربیت نسل امامت است.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۸۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان کلانتری‌های ناجای سطح استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران مبارزات انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای تثبیت نظام، شهدای امنیت و مدافع وطن و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت بیان کرد: به صورت ویژه درود می فرستیم به روح شهدای فراجا و همه آنهایی که در سلسله عظیم فراجا برای ملت عزیز امنیت و آسایش را به ارمغان می آورند. 

وی گفت: طی روزهای اخیر با خانواده های برخی از فرماندهان پایگاه ها و حوزه هایی که در کف میدان بودند و در همین دیدارها عرض کردم که مجاهدت این نیروهای جان برکف، در یک جبهه است. مجاهدت نیروی انتظامی با همین منطق گستردگی دارد که همه آحاد مردم، نیروی انتظامی را مایه آرامش خود می داند. 

سردار آتانی عنوان کرد: کاری به دشمنی ها و خباثت های این روزها نداریم که بر قله عظیم نیروی انتظامی ما بی حرمتی کردند که قطعا بی پاسخ نمانده، اما نیروی انتظامی همچنان در صدر نقطه امنیت مردم عزیز قرار دارد. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه ضمن تبریک انتصاب فرماندهی جدید فراجای کشور عنوان کرد: جابجایی فرماندهی در فراجا، هم سردار اشتری عزیز که خوشنام و خوش اخلاق درخشید و مسوولیت را واگذار کرد و هم سردار رادان که سکان فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده گرفت، تجربه گران بها او را در میادین متفاوت از شمالغرب در کردستان و در جنوب شرق و در تهران و نیز چندین سالی که در حوزه فکر و اندیشه به صورت راهبردی متمرکز شد، امروز با یک دانش و تجربه گران بها بر مسند فرماندهی فراجا حاضر شد، نشان از خدمات راهبردی و اقتدار نیروی انتظامی دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه در آستانه ولادت فخر زنان عالم قرار داریم تصریح کرد: امسال متفاوت تر از همه سال ها باید روز زن را برگزار کنیم.‌ ما در حفاظت از بانوی انقلاب در چند ماه اخیر در کف میدان، با وجود سنگ اندازی ها و خشونت های آن روزها، ایستادیم و امروز سربلند میدان هستیم. 

سردار آتانی افزود: تفسیر حقیقی شعار زن، زندگی، آزادی، وجود مقدس حضرت فاطمه(س) است. چه زنی کامل تر از او در تاریخ بشریت دیده شده است؟ حضرت فاطمه(س)، قله مفاهیم واقعی یک زن است. محصول زندگی حضرت فاطمه(س)، تربیت نسل امامت است. همین امروز در جهان بسیاری از انسانها به خود وعده می دهند که مصلحی برای عدالت گستری خواهد آمد و بشریت را نجات خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: ما این مصلح را در دامن حضرت فاطمه(س) داریم. مهدی موعود(عج) فرزند صدیقه طاهره است. آن چیزی که آن روزها بانوی دوعالم پای آن ایستاد، دفاع از شخص امیرالمومنین بعنوان همسر خود نبود، بلکه او از مقام امامت و ولایت برای هدایت مردم دفاع کرد. حضرت فاطمه(س) شمشیر و منطق و سلوک علی(ع) را برای جامعه ای که در آن زندگی می کند، می خواهد. همچنان که قنوت و دعایش برای همسایه است.

وی اضافه کرد: ما از این منطق و الگوها برخورداریم. آزادی، با حریت تمام، زن است که حجب و حیا دارد و میدان عملش به واسطه خلقتش معدود است اما در تمام صحنه ها حضور دارد. حضرت فاطمه(س) با زبانش رساترین صدای خود را به نزدیکترین افراد پیامبر(ص) بیان کرد. آزادی از این جنس که ایستاد و صدای اعتراض خود را برای همیشه تاریخ در حق خواهی برای ولایت ماندگار کرد. بارگاه و گنبد و حرم حضرت فاطمه(س)، هدایت بشر است. این بانوی بزرگ جهان، برای اعتراض، گنبد و حرم ویژه برای خود ساخته است.

فرمانده ارشد نظامی استان بیان کرد: زنده ترین و ماندگارترین حرف را برای همیشه تاریخ بیان کرده و سیاسی ترین، اجتماعی ترین، نقش آفرین ترین زن تاریخ است و این سه کلمه «زن، زندگی، ازادی» که ما الگوهای برجسته عملی برای آن داریم، عده ای بیگانه خواستند از ما بربایند تا مدافعان انقلاب و حجب و حیا را از ما بگیرند. در اتفاقات اخیر، عده ای اخلاق مداری و صلابت و نجابت ناجا را درک نمی کردند. ما هزینه دادیم اما دستاوردی که به دست آوردیم بسیار گران بهاتر از آن هزینه هاست. 

سردار آتانی اظهار کرد: همه آمده بودند جهانی ترین جنگ را در این سه ماه برعلیه ما آغاز کنند که قابل مقایسه با هیچ جنگی نبود. در حوزه ترکیبی جنگ بوده است و کشورهایی بدون عملیات های نظامی تصرف کردند اما این همه جبهه کفر در کنار هم،فقط روبروی شماست آنچنان که تمام توان خود را پای کار آوردند اما شکست آنان رقم خورد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار