۱۳دی ماه سالروز شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی بعنوان اسوه اخلاص، عمل و ولایت پذیری است

به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت نشست روشنگری در مدرسه دخترانه کوثر شهرستان مهرستان باسخنرانی وحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۰۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،حجت الاسلام، وحیدخوش رو، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در نشست روشنگری که به مناسبت دهه بصیرت در مدرسه دخترانه کوثر شهرستان مهرستان برگزار شد، گفت: تبیین ایام الله دهه بصیرت و مقاومت به مصداق آیه ۵ سوره مبارکه ابراهیم برهمه واجب است، این دهه که با ۹دی ماه شروع می شود حوادث مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد که اولین آن حماسه تاریخی نهم دی ماه ۸۸ بود که با حضور و تشخیص بموقع مردم تمام نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شد.

وی در ادامه افزود: مناسبت بعدی در این دهه۱۳دی ماه ۹۸سالروز شهادت سردار دلهاحاج قاسم سلیمانی بعنوان اسوه اخلاص و عمل و ولایت پذیری است.

حجت الاسلام خوش رو بیان کرد: د رادامه این دهه ۱۸دی ماه،حادثه حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسدکه سیلی کوچکی بود درمقابل جنایت آمریکایی ها و در روز آخراین دهه۱۹دی ماه ۵۶ سالروز قیام مردم بابصیرت قم دراعتراض به مقاله سخیفی بود که درآن به ساحت امام راحل اهانت شده بود.

ارسال نظرات