فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج؛ عامل حفظ و امتداد انقلاب است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج عامل حفظ و امتداد انقلاب است، گفت: با تلاش در عرصه تربیت، معرفت، بصیرت و مهارت که بر عهده حلقه‌های صالحین است، این انقلاب بیمه خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۵۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم میقات صالحین انزلی در حسینیه امام رضا(ع) سپاه ناحیه این شهرستان با اشاره به فلسفه صالحین در سپاه اظهار کرد: در حال حاضر، دنیا با قدرت رسانه‌ای در حال پیشروی است لذا گفتگوی چهره به چهره در هدایت مردم، بهترین راه حل در پاسخگویی به شبهات است به خصوص هم اکنون که با موجی از شبهات مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به شبهات موجود پاسخگو باشیم، افزود: اگر سرگروه نتوانست پاسخگو باشد به مربی منتقل و مربی به سرمربی مراجعه و در آخر استادیار که آگاه و فاضل است و دسترسی به اطلاعات دارد مراجعه کند زیرا در بسیاری از موارد این دسترسی محدود است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه مسائل تربیت، معرفت، بصیرت و مهارت بر عهده حلقه صالحین است، بیان کرد: در صورت کسب موفقیت در هرکدام از این موارد، انقلاب بیمه خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به حوادث اخیر به نقل از سردار رشید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خاطرنشان کرد: بنده در حوادث اخیر متوجه شدم که اگر بسیج نباشد این انقلاب هم نخواهد ماند و وجود بسیجی ها این انقلاب را بیمه می کند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار