خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

دفاع از ولایت و حریم و حرم جمهوری اسلامی تنها نگرانی شهید سلیمانی بود

همدان-استاندار همدان گفت: شهید سلیمانی توجهی به دسته‌بندی‌های سیاسی و جریانات نداشت و فقط به فکر دفاع از مردم مظلوم کشورها بود و دفاع از ولایت و دفاع از حریم و حرم جمهوری اسلامی تنها نگرانی او بود.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۵۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بیست و دومین یادواره شهدای روستای حسام آباد بخش لالجین با تسلیت ایام سوگواری حضرت ام‌البنین (س) بانوی مکرم و ایام شهادت قهرمان ملی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اظهار کرد: همه شهدای ما در نزد خداوند متعال گرامی و مورد توجه هستند و شهدا امامزادگانی هستند که مورد لطف و عنایات خدای متعال بوده‌اند که به این مقام رفیع دست پیدا کرده‌اند اگر بخواهیم در مقام شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت کنیم واقعاً در چندین باب کتاب‌ هم نمی‌گنجد.

وی تصریح کرد:  مقام معظم رهبری برای ایجاد انسجام و هماهنگی بین مجموعه‌های سیاسی و مجموعه‌های نظامی، نهضت اسلامی و مقاومت مردم مظلوم عراق دربرابر صدام ستمگر، دستور تشکیلاتی بنام فرماندهی نصر را دادند و همه کسانی که در ارتباط با عراق و شیعیان عراق و نهضت اسلامی اعراب و نیروی قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عضو این قرارگاه بودند شاهد تواضع و فروتنی سردار حاج قاسم سلیمانی این مرد الهی بودند، که در دل تک‌تک رزمنده‌ها به عنوان ناجی الهی نفوذ کرده بود.

استاندار همدان افزود: بعد از سرنگونی صدام که انقلاب مردم عراق به پیروزی رسید و بعداز آن جریان داعش، با نقشه انگلیسی‌ها، آمریکایی ها، تدابیر و پشتیبانی‌های فکری صهیونیست و اسرائیل غاصب و هدایت آمریکایی‌ها و پول مرتجعین منطقه از جمله عربستان برای قطع بازوان جمهوری اسلامی و مقابله با قدرت نظامی الهی و اسلام ستیزی ایجاد شد و ازآن‌جایی‌که خداوند متعال اراده کرده ‌است به واسطه برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، حکومت مستضعفان در جهان مستقر باشد و نقشه‌های شوم دشمن را خنثی و عمق استراتژیک و جبهه درگیری‌ها هزاران کیلومتر از مرزها و شهرهای ما دور شود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی هدفش دفاع از مردم مظلوم‌ دنیا بود، گفت: کرد، عرب و ترک، شیعه و سنی برای حاج قاسم فرقی نمی‌کرد؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس هم‌نفس با نفس قدسی حضرت آقا بود و نامش لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت،  باشجاعت و رشادت مانع از اشغال سوریه شد و استکبار را بر خاک مذلت نشاند و نابود کرد.

قاسمی‌فرزاد گفت: شهید سلیمانی ذره‌ای به‌دنبال پست و مقام نبود و توجهی به دسته‌بندی‌های سیاسی و جریانات نداشت و فقط به فکر دفاع از مردم مظلوم کشورها بود و دفاع از ولایت و دفاع از حریم و حرم جمهوری اسلامی تنها نگرانی او بود.

وی با بیان اینکه داغ فراق حاج قاسم برای ما ابدی است و شاهد این بودیم که چگونه مردم قدرشناس ایران اسلامی سردار دلها را تشییع کردند و حضرت آقا در مراسم نماز بر پیکر این شهید عزیز به پهنای صورت گریه می‌کرد و مردم سراسر کشور یکپارچه به میدان آمدند و بزرگ‌ترین تشییع جنازه دنیا را شاهد بودیم.

استاندار همدان افزود: در چند ماه اخیر سناریوی دشمن نابکار «سوریه‌سازی» بود و با استفاده از فضای مجازی، جوانان و میان‌سالان و حتی خردسالان را مورد هجمه قرار دادند و با ایجاد حرکت‌های خیابانی و تحصن به خیال باطل خود قصد اشغال ایران را داشتند.

وی با اشاره به تمثال شهدای روستای حسام آباد بیان کرد: شهیدان و رزمندگان این خطه در عنفوان جوانی رفتند و شهید، جانباز شدند و نمونه بارز این شیرمردان خدایی، برادر عزیز ایثارگر دکتر شیخ محمدی است که در نوجوانی با دوستانشان از شهرهای لالجین و بهار با روح با صلابتی در سن پانزده‌، شانزده ‌سالگی آن‌چنان در مقابل دشمن بعثی می‌ایستادند که دشمن دچار وحشت می‌شد و بارها و بارها مورد شکنجه و اذیت و آزار و کتک قرار گرفته بودند.

قاسم فرزاد عنوان کرد: رزمندگان و آزادگان ما هرکدام در طول این سال‌ها سختی‌ها و زحمات زیادی را کشیدند تا از ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و امام و کشور دفاع کنند و امروز نیز این مردان شریف را می‌بینیم که پایبند اصول و اعتقادات هستند و همه ستارگان درخشانی هستند که در آسمان ولایت می‌درخشد.

وی با تاکید بر اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، گفت: مردم ما مشکلات زیادی در بعد اقتصادی و اشتغال دارند، اما این را بگوییم که این مشکلات در طول این سال‌ها به واسطه فشارهای دشمن اهریمن و بعضاً سوءمدیریت‌ها در بعضی از نقاط به ما وارد شده و این فشارهای دشمن باعث شد تا دشمن تصور کند که با این فشارها می‌تواند حجاب‌ها و روسری‌های زنان ما را بردارد و بازاریان و اصناف و مشاغل و فرهنگیان تحصن کنند و تقابل چندگانه برای نظام ایجاد شود و در نهایت با حمله نظامی به خواسته‌های شیطانی خودشان برسند.

استاندار همدان افزود:  دشمن نابکار از نظام دینی ایران وحشت دارد و وقتی‌که نتوانست بازوان جمهوری اسلامی را قطع کند، سر و پیکره نظام را نشانه گرفت و با اقدامات فرهنگی که در طول این سال‌ها انجام داده، القائات خود را در فضای مجازی بر نسل ما گذاشته و باید این را اعتراف کنیم که کم‌کاری‌هایی در حوزه فرهنگی شده و به‌رغم توجه و تذکرات مقام معظم رهبری متأسفانه بی‌توجهی‌هایی باعث شد که نسل جوان ما و نوجوانان ما دچار این غفلت‌ها شوند اما مردم خداجو و بصیر به صحنه آمدند و دهن‌کجی به دشمن شد و خنثی شد.

وی بیان کرد: باید هوشیار باشیم، دشمن نابکار دست‌بردار نیست خواب‌هایی برای ما دیده و به‌دنبال این هستند که به اهداف خودشان برسند و این کشور را تجزیه کنند و بر مسئولین ما واجب است که با تمام توان در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم، اگر بخواهیم کشور عزیزمان و ملت عزیزتر از جانمان و رهبری عزیز و نام ایران و اسلام و شیعه حفظ شود باید تلاش کنیم و خط تفرقه و نفاق را کنار بگذاریم خرده‌گیری‌ها و ایرادهای بی‌اساسی را که از یکدیگر می‌گیریم کنار بگذاریم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه تضعیف دولت درست نیست، عنوان کرد: بعضی از افراد از فرمایشات مقام معظم رهبری سوءاستفاده می‌کنند با نام مطالبه‌گری بدترین انتقادات را به دولتی که تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گرفته وارد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی و صهیونیست جهانی این است که با این بهانه‌ها مردم را به خیابان بکشانند، دولت را تضعیف کنند و آن را ناکارآمد بخوانند، اظهار کرد: کشور ما از فضایی که قبل ‌از انقلاب داشتیم به این مقطع و انقلاب رسیده، مشکلات زیاد است اما به طور قطع رشد و پیشرفت و توسعه و تعالی به‌سادگی پیش نمی‌آید باید برایش تلاش کنیم و این وعده الهی است و مقامی که مقام معظم رهبری به واسطه همین آیات الهی بارها تکرار کردند و فرمودند افق و چشم‌انداز این ملت و کشور روشن است.

استاندار همدان با بیان اینکه بعد از این مرحله به طور قطع گشایشی ایجاد خواهد شد و باید صبر و استقامت ورزیم، گفت: کسانی را که دم از تفرقه و نفاق می‌زنند از خود دور کنیم و اجازه ندهیم فاصله بیاندازند، نباید مخرج مشترک با دشمن پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست، گفت: از خانواده معزز شهدا که چشم‌ و چراغ انقلاب و نظام هستند، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس تقدیر و تشکر می‌کنم، همچنین از مردم شهرستان بهار و حمایت جانانه کشاورزانی که ایثار کردند و با نذر آب چاه‌هایشان که برایشان خیلی ارزشمند بود در تنش و بحران آبی در تابستان با آن مواجه بودیم در کنار ما بودند، به واسطه همین نگاه خیرخواهانه که به‌هم داریم خداوند برکاتش را بر ما نازل کرده و شاهد نزولات آسمانی در ایام خشکسالی هستیم.

دفاع از ولایت و حریم و حرم جمهوری اسلامی تنها نگرانی شهید سلیمانی بود

دفاع از ولایت و حریم و حرم جمهوری اسلامی تنها نگرانی شهید سلیمانی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات