مراسم شبی در محضر قرآن کریم در شهرستان عنبرآباد

در شب وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

مراسم شبی در محضر قرآن به مناسبت شب وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان عنبرآباد برگزار شد
کد خبر: ۹۴۸۲۲۴۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

مراسم شبی در محضر قرآن به مناسبت شب  وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف محله مختارآباد عنبرآباد برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: هر جامعه ای نیاز به مفاخر و چهره های شاخصی دارد که بدان افتخار کند و از آنها الهام بگیرد که در مملکت ما یکی از مفاخر ما همین شهدای عزیزمان خصوصا حاج قاسم سلیمانی هستند.

 

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مفاخر جهان اسلام است که محبتش امروز در دلهای آحاد آزادیخواهان باشرف جهان جای گرفته است. 

 

ایشان عنوان کرد: دشمن گمان می کرد حاج قاسم با شهادتش تمام خواهد شد؛ بلکه دیدیم شخصیت او تکثیر و تولید شد و خط تولید قهرمان ملی با ریخته شدن خونش راه افتاد.  

 

وی افزود: امروز ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی باید شکافته، استخراج و در اختیار نسل جوان جامعه قرار داده شود.

 

حجت الاسلام بامری افزود: قرار نیست همه ما مانند حاج قاسم شویم، بلکه هر کسی با ظرفیت و توان خودش می تواند این مسیر مهم را طی کند. 

 

ایشان در ادامه افزود: حدیثی است که می فرماید: مردی از اهل قم قیام می کند که همه را دعوت به حق می کند و گروهی دور او حلقه می زنند که از چهار ویژگی همچون: محکم و مقاوم بودن مانند پاره های آهن، عدم خستگی در مبارزه در راه حق، عدم ترس و توکل و اعتماد به خدا برخوردارند که همه این ویژگی ها از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی است.

 

شایان ذکر است این مراسم با قرائت قاریان ممتاز آقایان خالصی، رزازیان و رضایی همراه بود و در پایان مسئول اداره تبلیغات اسلامی به ذکر مصیبت پرداخت.

 

همچنین از برترین های فرهنگی، قرآنی محله مختارآباد تجلیل بعمل آمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار