طی 9 ماهه گذشته صورت گرفت؛ 

واریز بیش از 84 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از واریز بیش از 84 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین از سوی حامیان البرزی طی 9 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۰۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 84 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی 32 هزار حامی به‌ حساب فرزندان مددجویان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

واریز بیش از 84 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 32 هزار و 377 حامی، حمایت یک هزار و 482 یتیم و 4 هزار و 679 فرزند محسنین را بر عهده دارند، مطرح کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌ طور میانگین ماهانه یک ‌میلیون و 400 هزار تومان به حساب فرزندان اکرام و 635 هزار تومان به حساب فرزندان محسنین از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی دانست و بیان کرد: ایتام و فرزندان محسنین بر اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست یابند و نمونه‌های متعددی از آن ها در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و ... به موفقیت رسیده‌اند.

محمدی فرد موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن 02632801071 فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار