مسئول تفحص شهدای سوریه تاکید کرد

اتحاد دو ملت عراق و ایران؛ ثمره خون سردار دلها

مسئول تفحص شهدای سوریه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق گفت: خون سردار شهید و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، موجب اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۷۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت‌الاسلام روح الله ترابی نسب، مسئول تفحص شهدای سوریه در يادواره شهدای دهستان "گرکان" شهرستان آشتیان اتحاد و پیوند دو ملت عراق و ایران را ثمره خون سردار دلها دانست و گفت: اگرچه شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ابعاد فرامنطقه ای و بین المللی دارد و آثار سیاسی و نظامی آن همچنان در فضای بین الملل پابرجاست.

حجت‌الاسلام ترابی نسب با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق گفت: خون سردار شهید و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، موجب اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق شد.

وی بر اهمیت ویژه جنگ شناختی و ترکیبی دشمن تاکید کرد و افزود: هر چند دلاوری ها و رشادت های دوران دفاع مقدس در تاریخ ثبت شد اما امروز دشمن با تمام قوا سعی در تغییر رفتار و تغییر اعتقادات جوانان دارد و متاسفانه اثرات این تهاجم را در خیابان ها با کمرنگ شدن هنجارهای اسلامی مشاهده‌ می کنیم.

مسئول تفحص شهدای سوریه ادامه داد: پیام شهدا برای نسل امروز ما جهاد در عرصه هویت دینی و اعتقادی است؛ همه بخصوص نسل جوان و دهه هایی که جنگ را ندیده اند باید بدانند در چه وضعیتی قرار گرفته ایم و دشمنان چه برنامه ای برای حال و آینده دارند.

حجت‌الاسلام ترابی نسب شرط دستیابی به سعادت را حرکت در مسیر راستین شهدا دانست و تصریح کرد: آرمان مقدس شهدا، حمایت از انقلاب اسلامی، حفظ حجاب و عفاف، حضور حداکثری در میادین جنگ نرم و ترکیبی و در کنار ولایت بودن برای اعتلای جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تداوم بخش رسالتی باشیم که شهدا برای عزت، اقتدار و امنیت آینده ترسیم کرده اند و این رسالت بر دوش همگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها