سرهنگ سنجری در مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

باید سیره حاج قاسم را در رفتار، گفتار، کردار خود، خانواده و جامعه تبیین کنیم و ترویج دهیم.

مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد النبی روستای حاجی آباد فلاح شهرستان عنبرآباد برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۸۱۸۱۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدالنبی حاجی آباد فلاح شهرستان عنبرآباد برگزار گردید 

 

این برنامه با اجرای قرائت قرآن، دکلمه خوانی و سخنرانی فرمانده  سپاه شهرستان عنبراباد همراه بود.

 

سرهنگ پاسدار ایوب سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد با تسلیت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی وی را در دل های مردم جاودانه کرد گفت: باید سیره حاج قاسم را در رفتار، گفتار، کردار خود، خانواده و جامعه تبیین کنیم و ترویج دهیم.

 

 وی افزود: امروز ما با جنگ روانی دشمن باهدف دوقطبی سازی کشور مواجه هستیم و دشمن تلاش دارد که نظام جمهوری اسلامی را نا کارآمد بیان کند .

 

ایوب سنجری اظهار کرد: در طی ۴۳ سال اخیر تقابل ۱۰۰ درصدی بین ایران و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار وجود داشته است و امداد غیبی، توکل و تکیه به خواست خداوند از خصایص بارز این کشور و مردم انقلابی است که دشمن به آن هیچ اعتقادی ندارد.

 

فرمانده سپاه عنبرآباد بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و تمام مشکلات را به گردن انقلاب و ولایت می‌اندازد و ما باید جهاد تدبیر را راه اندازی و موفقیت‌های ایران اسلامی را تبیین کنیم.

 

سنجری بیان کرد: کشور برای رشد و توسعه فرهنگ اسلام و انقلاب به روحیه جهادی نیاز دارد، روحیه‎‌ای که شهداء آغازگر آن بودند.

 

 

 

 در پایان با قرائت و امضای میثاق نامه مردم روستای حاجی آباد با آرمان‌های بلند حاج قاسم میثاق بستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار