خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

کتاب «زمانی برای عاشقی» به زودی در همدان رونمایی می‌شود

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب «زمانی برای عاشقی» خاطرات همسر سردار شهید محسن عینعلی، فرمانده گردان قاسم بن الحسن(ع) تویسرکان به زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۲۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: همزمان با وفات حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت مقام همسران و مادران شهدا، تألیف وچاپ کتاب «زمانی برای عاشقی» عاشقانه‌ای برای یک فرمانده، خاطرات معصومه خدابخشی همسر سردار شهید حاج محسن عینعلی، فرمانده گردان قاسم بن الحسن(ع) تویسرکان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این کتاب با مصاحبه و قلم لیلا گودرزیان فرد به رشته تحریر درآمده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به متن ساده و روان و خاطرات جذاب و سرشار از عشق و احساسی که در این کتاب روایت شده است با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز کرد: کتاب «زمانی برای عاشقی» اثر جدید لیلا گودرزیان فرد که توسط انتشارات حماسه ماندگار به چاپ رسیده است به زودی رونمایی و وارد بازار نشر خواهد شد.

گفتنی است؛ شهید محسن عینعلی در شهریور 1341 در روستای قلعه آقابیگ شهرستان تویسرکان همدان به دنیا آمد؛ با تشكيل تيپ انصار الحسين (ع) در همدان او به فرماندهی گردان قاسم بن الحسين (ع) منصوب شد؛ سرانجام در 27 اردیبهشت 1365 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در قسمتی از وصيتنامه شهید آمده است: «اصل وصيتم همين شهادتم است كه خدا كند آمرزيده شده باشم و با خونم ارزش های والای اسلام را حراست كنم، با خونم از ولايت فقيه حمايت كنم و با خونم از روحانيت هميشه مبارز دفاع كنم و با خونم از قرآن و اهل بيت حمايت كنم؛ دنيای پست را بفروشم و به ارواح مقدس شهدا بپيوندم. (ان شاءالله)

بار خدايا امت و امام را همگام و هم نوا تا انقلاب آقا امام زمان (عج) نگه دار؛ مرگ عسل است اين را استادمان شب عاشورا گفت: دنيا محل گذر است، دنيا برای اهل دنيا بزرگ است و دنيا مال مفسدان است ما مال جهان برزخ و بهشتيم».

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار