شهید سلیمانی دارای شجاعت و روحیه مقاومت بود

حجت الاسلام خدری گفت: انسان‌های بزرگ کارهای بزرگی که انجام می‌دهند درجایی برای ماندگار کردن کارهای خودشان باید جانشان را فدا کنند، شهادت حاج قاسم مکتب حاج قاسم را ماندگار کرد.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۴۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نماز خانه تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام زابل برگزار شد.

حجت الاسلام حسن خدری، مدیر حوزه علمیه شهرستان زهک در این مراسم، در خصوص سیره و مکتب حاج قاسم سلیمانی فرمودند:شهید سلیمانی دارای شجاعت و روحیه مقاومت بود،برایش این ملت و آن ملت و مانند این ها مطرح نبود‌ شهید سلیمانی اهل معنویت و آخرت جویی بود.


وی ادامه داد: کار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که در چندین کشور انسان‌هایی را تربیت کرد که جبهه مقاومت را برای همیشه زنده نگه‌دارند. یعنی تربیت انسان‌ها و آزاد کردن سرزمین‌هایی در سوریه، عراق یک کار بزرگ حاج قاسم سلیمانی بود و کار بزرگ‌تر حاج قاسم این بود که انسان‌ها را آزاد کردند.


خدری افزود: انسان‌های بزرگ کارهای بزرگی که انجام می‌دهند درجایی برای ماندگار کردن کارهای خودشان باید جانشان را فدا کنند، شهادت حاج قاسم مکتب حاج قاسم را ماندگار کرد.


حجت الاسلام خدری در پایان فرمود:حاج قاسم با شهادت خودش نه تنها زنده ماند بلکه احیاگر شد

ارسال نظرات