خبرهای داغ:
در دهستان ریگ لردگان بیان شد.

مکتب شهید سلیمانی ادامه مکتب امام خمینی(ره) است

جانشین سپاه قمر بنی هاشم (ع) در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در دهستان ریگ گفت : مکتب شهید سلیمانی ادامه مکتب امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۰۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری  ؛ جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این مراسم در کنار قبر مطهر شهید گمنام گفت : سلام و درود به روان پاک شهیدانی همچون شهدای دهستان ریگ، شهید محمودیان شهید محمودی ، جانباز شهید لایقی  و همچنین فرماندهان شهیدی همچون شریفی ، سعیدی  و  الیاس  ارجمند ها که فرهنگ ایثار ، عزت ، افتخار و  ایستادگی و توان اسلام و توان جبهه حق علیه باطل را به رخ جهانیان کشیدند و همچنین شهید گمنامی که شما مردم این منطقه به معنای واقعی حق میزبانی را ادا کردید.

 

سردار علی افضلی افزود : درست است که این شهید گمنام است ، اما امروز خواهران و مادران بزرگوار منطقه ریگ به خوبی  برای او خواهری و مادری کردند ، امروز از یکی از اهالی دهستان شما شنیدم که چند شب پیش عزیزی با شیرینی بر مزار مطهر این شهید آمد و از او پرسیدند چه شده ، گفت : مشکلی داشتم و به این شهید گمنام متوسل شدم و مشکلم حل شد و اکنون برای زیارت و قدردانی آمدم ، آیا این چیزی جز همان مکتب و رسالت مقدس شهداء نیست؟

وی با اشاره به بیانات رهبری در وصف سردار دلها که فرمود به حاج قاسم عزیز به چشم یک فرد نگاه نکنید ، گفت : قاسم سلیمانی یک مکتب است ما باید به سردار دلها به چشم یک مدرسه درس آموز و یک نقشه راه نگاه کنیم.

 

سردار افضلی  بیان کرد : همانطور که می بینید و روز به روز که میگذرد پیام شهادت این عزیز در تمامی جهان اسلام منتشر میشود و او بعنوان یک چهره بین الملی مقاومت شناخته میشود و صاحب مکتب می شود ، مکتبی که قبل از آن ازمکتب امام و انقلاب بود ، مکتبی که بخاطر شایستگی و حضور همیشه در صحنه شما عزیزان است ، که بعد از 1400 سال همچنان پیرو رسول گرامی اسلام که صاحب واقعی این مکتب است.

وی  ادامه داد : مکتب یعنی از جایگاه جسمانی به جایگاه روحانی رسیدن ، مکتب یعنی برتری بعد انسانیت بر بعد حیوانیت ، یعنی برتری تقوا بر بی بند و باری ، یعنی برتری بر جهل و پیروزی فضیلت بر رذیلت ، مکتب یعنی آن دستورالعملی که هدف از خلقت عالم هدایت بشری است و سعاد اخروی است و شهید در اوج کمال است.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  با اشاره به خصوصیات مکتب قاسم سلیمانی گفت : مکتب قاسم سلیمانی توحید است و خداشناسی ، یعنی خدا یکی است و از کدخدا نترسیم و یعنی خدا را خدا بدانیم و تسلیم پذیری محض داشته باشیم ، یک عده می گویند شعار "مرگ بر" نگوییم و این دستور قرآن است ، لذا در مکتب ایثار و شهادت آن چیزی که باعث رشد وحدانیت و موحدان واقعی می شود ،عشق به اهل بیت است.

وی افزود : آری شهدا فرزندان حصرت زهرا هستند و فرزندان مکتب سید الشهدا هستند و آن چیزی که باعث پیروزی و غلبه بر قوای تا بن و دندان مسلح دشمن شد، ایمان واقعی رزمندگان بود، نه داشته های مادی و لذا در زمان جنگ هیچ امکاناتی نداشته ایم ، اما به برکت ایمان و ایستادگی این رزمندگان پیروز شدیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان گفت : امروز آنچه بیشتر از همه دشمنان ما را می ترساند نه دسترسی به علوم دانش هسته ای و دانش بنیان است، بلکه دشمن از قدرت واقعی ایمان و اتحاد مردم هراس دارد ، با کمک 49 کشور توطئه های بسیاری را طراحی کردند که به خیال خود فاتحه جمهوری اسلامی  ایران را بخوانند ، اما نمی داند که این مردم همه قاسم سلیمانی ها ، الیاس ارجمند ها ، شریفی ها و سعیدی ها هستند .

وی ادامه داد : با مطالعه تاریخ در می یابیم  هر امتی که دنبال امام خود بود نتیجه گرفت ، هر امتی و مردمی که فاصله گرفت رو به زوال است ، امروز هم بشریت دنبال منجی عالم بشیریت است و آنها خوب فهمیدند که او میتواند احکام الهی را در زمین پیاده کند و آن حکومت اسلامی است.

سردار افضلی در پایان اظهار داشت : و اکنون امروز هم فرزند خلف روح الله و این انقلاب حاج قاسم سلیمانی، هم  به دنیا ، هم به ملت ، مکرر اعلام می کند، که انشالله دنیای اسلام آثار خدمات و برکات دهه هشادی ها و دهه نودی را خواهیم دید، مطمئن باشید ، اگر امروز دشمن  به زعم خودش تلاشی در فضای مجازی کرد و عده ای هم تحت تاثیر این فضا قرارگرفتند ، اما وقتی پا به عرصه میدان گذاشتند، دیدند که قدرت واقی مردم  هستند و علی رغم همه مشکلات همچنان سرباز رکاب رهبری و قاسم سلیمانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار