به همت بسیجیان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) برگزار شد؛

نشست سياسي با موضوع جهاد تبيين در مسجد جامع احباب الحسين(ع)

به همت بسیجیان لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، نشست سياسي با موضوع جهاد تبيين در مسجد جامع احباب الحسين(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۹۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
نشست سياسي با موضوع جهاد تبيين در مسجد جامع احباب الحسين(ع)  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت بسیجیان لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، نشست سياسي با موضوع جهاد تبيين در مسجد جامع احباب الحسين(ع) با حضور سردار سرتيپ پاسدار ايرج مسجدي دستيار و مشاور فرمانده نيروي قدس و سفير سابق جمهوري اسلامي ايران در عراق برگزار شد.

سردار مسجدي در اين مراسم که بسيجيان پايگاه ويژه بسيج احباب الحسين (ع) و مردم نماز گزار منطقه اصفهانک نيز حضور داشتند درخصوص اهداف اصلي دشمن در مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران عنوان داشت: دشمناني داريم که انقلاب اسلامي را نمي پذيرند، استقلال، عزت و قدرت ما را تحمل نمي کنند. نمي خواهند جمهوري اسلامي قدرت منطقه و جهان باشد و در يک کلام روي پاي خود بايستد.

وی در ادامه درخصوص اقدامات دشمن جهت محقق نشدن ايران قوي به سه مرحله اشاره کردند: مرحله اول برخورد نظامي با ايران اسلامي بود که با به ثمر نشستن خون بيش از 200 هزار شهيد معادله آن ها تغيير کرد و با وجود حمله و بمباران شهرها نه تنها حرکت رو به جلوي ملت ايران متوقف نشد بلکه روز به روز پيشرفته تر و قدرتمندتر شديم.

سردار مسجدي مرحله دوم را محاصره، تحريم و فشار اقتصادي عنوان و به نقش ترامپ در فشار حداکثري اشاره کرد: اين تحريم ها مشکلاتي اعم از گراني و تورم براي ما ايجاد کرد اما نه ما را شکست، نه نابود کرد و نه تسليم شديم.

مشاور فرمانده نيروي قدس مرحله سوم را جنگ رواني و متمرکز شدن در فضاي مجازي دانست و بيان کرد: آن ها روح و روان، فکر و اعتقاد و انگيزه مردم از پير و جوان، زن و مرد ما را با سياه نمايي، بزرگ نمايي، دروغ پراکني و بي اعتماد سازي به دست گرفته اند تا مردم شريف ما را نسبت به انقلاب، آرمان ها و شهدا بي اعتماد و متنفر کنند.

سردار مسجدي درخصوص رفتار ما در برابر اين کينه توزي ها تاکيد کرد: نبايد بگزاريم باورها و آرمان هاي ما با اين حملات تحت تاثير قرار گيرد.

وی ادامه داد اگر امروز همه ما يکصدا دفاع کنيم و پاسخگو به اين شبهات باشيم اين تحاجم هم به مانند دو مرحله قبل شکست مي خورد. سردار مسجدي با توجه به محدوديت ما در فضاي مجازي از بعد امکانات مادي تاکيد کرد: در اين دفاع نبايد ترديد به خود راه دهيم.

نشست سياسي با موضوع جهاد تبيين در مسجد جامع احباب الحسين(ع)  

سردار مسجدي در بخش ديگر از سخنان خود و با اشاره به نزديکي سومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني به بيان ابعاد شخصيت ايشان پرداخت.

وی شهيد سليماني را فردي صاحب نظر دانستند که با بسياري از رهبران سياسي دنيا و گروه هاي جهادي و نهضت هاي آزادي بخش مسلط، منطقي و صميمي بخورد مي کرد و در اين ديدار ها ديپلماسي نهضتي که همان ديپلماسي عجين شده با عاطفه و محبت و به دور از تشريفات بود داشتند.

مشاور فرمانده نيروي قدس شهيد سليماني را فردي متواضع در برابر مجاهدين و فرزندان شهدا دانستند و در اين خصوص به صورت مصداقي مواردي را بيان داشتند.

گفتني است در پايان مراسم از بسيجيان نمونه اين پايگاه و همچنين خانواده محترم و معظم شهيد حسين تقي پور از شهداي مدافع امنيت که در حوادث اخير به فيض شهادت نايل شده بود تجليل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار