خبرهای داغ:
همزمان با دهه مقاومت؛

تمدن اسلامی بهترین ابزار زندگی بشریت است

دکتر بسیج در جمع مردم،پیشکسوتان جهاد و ایثار و بسیجیان لردگان در یادواره شهدای امنیت،بصیرت ومقاومت در مسجداعظم لردگان گفت: تمدن اسلامی بیان کننده راهکارهای زندگی الهی و بهترین ابزار زندگی بشیریت است.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۶۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛  دکتراحمدرضا بسيج در يادوراه شهداي امنيت ، بصيرت و مقاومت و يادمان سردار دلها حاج قاسم سليماني و ابومهدي مهندس  که به همت حوزه امام علی (ع) و بسیج پیشکسوتان  برگزار شدگفت : ما بايد قبل از ظهور امام زمان (عج) به تمدن اسلامي برسيم، معنا و مفهموم آن اين است که امام زمان به اين راحتي ظهور نخواهد کرد ، چه بسا خود امام زمان هم نميداند چه زمان ظهور خواهد کرد و اين ما هستيم که بايد با ساختن تمدن اسلامي و آماده کردن جامعه اسلامي زمينه ظهور را فراهم آوريم.

 

مسئول بسیج اساتید استان افزود :  يهودي ها مي دانستند که قرار است شخصي در عربستان متولد شود و آن شخص قوم برتر بودن يهود را به چالش مي کشاند، يهوديان اين را قبول ندارند زيرا معتقد هستند که قوم برتر هستند و مي گويند فقط ما انسان هستيم و کل جهان از آن ماست .
 
استاد دانشگاه شهرکرد گفت : يکي از انديشمندان غرب بنام فرانسيسکو کوياما در يکي از کتاب هاي خود مي نويسد که جهان دوره هاي زيادي را با حکومت هاي مختلفي سپري کرده و نهايتا  بهترين حالت ليبرال دموکراسي آمريکا است ،  ولي چند سال بعد استاد وي در جواب شاگردش مي نويسد که قرار است يک تمدن اسلامي به رهبري ايران ظهور کند که تمدن غرب را به چالش بکشاند.

بسيج ادامه داد :  نه نمرود و نه فرعون در مقابل پيشگويي هاي زمانه خود سکوت کردند و نه آمريکا در مقابل پيشگويي درست فرانسيسکو کوياما سکوت خواهد کرد ،  گرچه روزي يکي از مسئولين کشور ما با خود شيريني موضوع گفتمان تمدن ها  را پيش کشيد و اعلام کرد که جنگي وجود ندارد و همه چيز با گفتمان حل خواهد شد ، اما از بدو تاريخ تاکنون جنگ بوده و حق در مقابل باطل جنگيد و گفتگويي در اين ميان نيست ، حتي عده اي اساسا گفتگو محور نيستند و حتي اگر خدا هم فرمان بدهد عمل نمي کنند و جنگ حق و باطل يک جنگ دائمي است.

احمدرضا بسيج با اشاره به دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان اسلام در پیروزی اسلام بر کفر گفت : فرهنگ و تمدن اسلامی بود که رزمندگانی در طراز دفاع مقدس تربیت کرد که بتوانند با اجرای فرامین اسلام ناب در نبرد با دشمن بجنگند و بر تمام دسیسه های آنها پیروز شوند و بازمانده آن مکتب یعنی سردار سلیمانی توانست تحولی دیگر در جهان بوجود بیاورد.

وی ادامه داد : زندگی سردار سلیمانی که برگرفته از دستورات الهی بود و حتی در مبارزه با دشمن داعشی اصول اسلامی را رعایت میکرد باعث شد که محبوبیت جهانی پیدا کند و در اصل یاری دهنده دین خدا شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار