به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی؛

همایش استانی شعر علمداران به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی در بروجرد استان لرستان برگزار شد.

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همایش شعری با عنوان «علمداران» ویژه گرامیداشت ۶۵۴۹ شهید استان لرستان با حضور شعرای آیینی استان لرستان عصر روز سه شنبه 13 دی 1401 در سالن نشست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۹۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همایش شعری با عنوان «علمداران» ویژه گرامیداشت ۶۵۴۹ شهید استان لرستان با حضور شعرای آیینی استان لرستان عصر روز سه شنبه 13 دی 1401 در سالن نشست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


در این همایش حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید رشنوییان مدیر رادیو بروجرد، مسئول بسیج هنرمندان بروجرد و علاقمندان به شعر آیینی حضور داشتند.


در ابتدای این همایش کلیپی با عنوان «غم رفتن تو» به کارگردانی حمید آقایی با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی پخش شد و پس از آن شاعران شروع به شعر خوانی در وصف شهید سلیمانی، شهدای حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت کردند.


محمد علی ساکی از خرم آباد، علی کاوند از بروجرد، علی ناصری از نورآباد، سجاد روانمرد از بروجرد، محسن بیاتیان از دورود، حمید چرخشت از بروجرد، ابراهیم موسوی از الیگودرز، رضا روزگر از بروجرد، صادق حسنوند از الشتر، حسین تنها از بروجرد، میثم کاووسی از بروجرد و میثم جعفری از بروجرد به شعر خوانی پرداختند.


این برنامه به همت میثم جعفری مسئول دفتر شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، حوزه هنری استان لرستان، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد و موسسه فرهنگی هنری صدای پای صبح و با اجرای وحید اشجع از شاعران بروجرد برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار