همزمان با دهه بصیرت ویژه دانش آموزان برگزارشد؛

گرامیداشت یاد و خاطره سردار در وردنجان

همزمان با دهه بصیرت و در سومین سالگرد شهادت سردار دلها، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار پرافتخار در آموزشگاه امیدهای انقلاب ومولوی وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۸۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی خادمیاران رضوی شهرستان بن، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، به اهمیت احترام به والدین اشاره کرد وگفت: در آموزه‌های اسلامی نیکی به پدر و مادر یکی از فضایل بزرگ محسوب می‌شود.

حجت الاسلام عبدالصمد کاظمی افرود: در روایات احسان به والدین یکی از برترین اعمال شمرده شده است و در مقابل عدم توجه و سستی نسبت به والدین آثار بیسار بدی را درپی دارد، مؤمن هر چه بیشتر به والدین خود محبت کند، نزد امام زمان ارواحنافداه و ائمه اطهار علیهم السلام عزیزتر و محبوب‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: نیکی به والدین و خوشحال کردن آنها بالاترین مصداق صله رحم است که سبب طولانی شدن عمر انسان می‌شود،خود را وقف والدین کردن و کارهای ایشان را بر عهده گرفتن سبب مغفرت و ایمن شدن از عذاب است.

مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی خادمیاران رضوی شهرستان بن، افزود: یک راهکار عملی برای توبه و جبران گناهان بزرگ، احسان و نیکی به والدین خصوصاً مادر است.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به سه توصیه سردار سلیمانی برای جوانان برادر زاده‌اش افرود: توصیه های سردار دلها جوان اول اینکه: تمام کسانیکه به کمالی رسیدند خصوصا کمالات معنوی که خود منشأ و پایه دنیوی هم می‌تواند باشد، منشأ همه آنها سحر است، سحر را دریاب نماز شب در سن شما تأثیری شگرف دارد اگر چندبار آنرا با رغبت تجربه کردی، لذت آن موجب می‌شود به آن تمسک یابی، دوم ، زیربنای تمام بدیها و زشتی‌ها دروغ است و سومین سفارش سردار دلها، احترام و خضوع در مقابل بزرگترها خصوصاً پدر و مادر؛ به خودت عادت بده بدون شرم دست پدر و مادرت را ببوسی، هم آنها را شاد می‌کنی و هم اثر وضعی بر خودت دارد.

ارسال نظرات