خبرهای داغ:
پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت:

سردار سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود/شهید سلیمانی خود را برای شهادت آماده کرده بود

میرحسینی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۶۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

سردار سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود/شهید سلیمانی خود را برای شهادت آماده کرده بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ میرحسینی از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت هشت سال دفاع مقدس مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان مراوه تپه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت:سردار سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود که تمام ویژگی های مؤمن را می توان در او یافت. داشتن زندگی هدفمند، خشوع در نماز، امانتدار، وفادار به پیمان، توکل به خدا، پناه دادن به دیگران و یاری کردن مردان خدا، پاکدستی و اطاعت از خدا و رسول و اخلاص و ولایت پذیری را می توان در جزء به جزء زندگی این شهید عزیز مشاهده کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود و اگرچه می توانست با استفاده از موقعیت و جایگاه خود امکانات رفاهی فراوانی را برای خود و خانواده اش فراهم کند، اما حتی یک ریال هم از بیت المال بعنوان حق ماموریت برای خودش برنداشته و  ساده زیستی و نزدیک بودن به عامه مردم را برگزید.

میرحسینی اظهار داشت: سردار سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود. حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا، دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.ایشان حتی در سخت ترین لحظات جنگ توجه ویژه ای به موضوعات شرعی و حق الناس داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار