جهاد امیدآفرینی با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی- حیدریون تولید در سیستان وبلوچستان

قورزایی گفت: رزمایش بزرگ حیدریون تولید هم زمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان با فعالیت 48 گروه جهادی در 5 شهرستان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۴۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: برنامه های رزمایش جهادگران فاطمی - حیدریون تولید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان سیستان و بلوچستان از تاریخ ۹ تا ۱۶ دی ماه سالجاری همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد :برنامه محوری رزمایش ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴دی ماه از جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی به صورت گفتگوی تصویری و پخش زنده از رسانه ملی ،صداوسیما در سراسر کشور پخش خواهد شد.

سرهنگ قورزایی با اشاره به اینکه در رزمایش ۴۸ گروه جهادی حضور دارند ،افزود : گروه های جهادی تخصصی کارگری جهت خدمت رسانی به مردم به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان ادامه داد : ۴۸ گروه جهادی متشکل از ۴۴۵ کارگر جهادگر بسیجی در عرصه های عمومی بازسازی و بهسازی و تعمیرات لوازم منزل محرومین و در عرصه های تخصصی کارآمدان، تولید یاران، سفیران تولید کمک مومنانه و رفع موانع تولید در ۵ شهرستان فعالیت خواهند کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار