مسئول قرارگاه شهید امانی شهرستان پاکدشت؛

بیش از هزار بازرسی از واحد های صنفی شهرستان پاکدشت فقط در سه ماه گذشته

کد خبر: ۹۴۸۰۷۶۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ، حسین ایرانمنش مسئول قرارگاه شهید امانی پاکدشت در گزارش اقدامات جهادگران قرارگاه این شهرستان گفت : فقط در سه ماه گذشته اجرای بیش از هزار بازرسی از اصناف داشته ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : به مدد بازرسان این قرارگاه جهادی ۳۵۸ واحد صنف نانوائیان در شهر های پاکدشت، فرون آباد و بخش شریف آباد و روستا ها در دو نوبت صبح و عصر مورد ارزیابی و کنترل قرارگرفته اند .

ایرانمنش افزود : ۳۸۷ واحد متخلف در این سه ماه اخطار و تذکر گرفته اند و ۲۱۳پرونده تعزیراتی تشکیل و به مقامات قضایی ارجاع شده است .

مسئول قرارگاه شهید امانی پاکدشت ضمن ابراز تاسف تصریح کرد: بیشترین موارد تخلف در حوزه آرد و نان می باشد به نحوی که ۱۳۵ مورد فاقد پخت در ساعات کار تعیین شده و ۱۰۱ مورد تعطیلی خود سرانه داشته اند که این موضوع باعث ازدحام و شلوغی غیر متعارف واحد های نانوایی دیگر شده و از دید بازرسان ما مخفی نماند و البته هستند واحد های که بدون تخلف به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

ایرانمنش یادآور شد : در راستای رفع خلع ها و کمبود ها مستمراً کمسیون تنظیم بازار و آرد و نان به ریاست فرماندار ، بسیج اصناف ، اداره صمت ،جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف ،ومجموعه اتحادیه تشکیل می گردد و مصوبات خوبی عملیاتی می شود.

وی در پایان گفت : جهادگران قرارگاه شهید امانی در کنار مردم برای مردم با قاطعیت به کنترل و نظارت بازار ادامه خواهند داد و از هیچ تلاشی در راستای اجرای قانون به نفع مردم دریغ نخواهد کرد.
جهاد همچنان باقیست....

ارسال نظرات
آخرین اخبار