یادداشت/

مردم با حضور خود در حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ بصیرت ملت را به رخ جهانیان کشیدند

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در یادداشتی آورده است: مردم مسلمان ایران در تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور چشمگیر خود بصیرت و هوشیاری ملت را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۲۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

دشمنان نظام با همدستی نوکران داخلی به دنبال تخریب اهداف انقلاب برآمدند و به دنبال بهانه ای بودند برای اجرای نقشه شومشان،بنابراین دست به براندازی نظام اسلامی زدند و بهترین گزینه برای پیشروی آنها انتخابات ریاست جمهوری سال۱۳۸۸ بود. ولی انجام همین اقدامات باعث ایجاد بصیرت در مردم شد و در چهارشنبه ۹ دی سال ۱۳۸۸ حماسه ای بزرگ و بی سابقه رقم خورد که خواب را از چشم گستاخان فتنه گر گرفت و همچون پتگی مرگبار بر سر فتنه گران فرود آمد و آنان را نابود ساخت.

همه مردم به عشق ولایت فقیه و رهبری بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی و حزبی در حماسه باشکوه ۹ دی شرکت کردند. مردم مسلمان ایران در تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور چشمگیر خود بصیرت و هوشیاری ملت را به رخ جهانیان کشیدند به طوری که این جضور پر شور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.

مردم انقلابی کشورمان با شعار هایی نظیر "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" و "خامنه ای خمینی دیگر است،ولایتش ولایت حیدر است" و دیگر شعار ها این حماسه بزرگ را آفریدند.

حضرت آیت العظمی امام خامنه ای عزیز،رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی فرمودند: حضور عظیم و خروشان مردمی در ۹ دی سال ۱۳۸۸ تجلی بارزی از هویت ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود.

اما در آخر،مردم و مسئولان باید به هوش باشندکه فتنه های دیگری مثل فتنه موج سبز و مانند آن تکرار نشود؛برای این موضوع لازم است مردم با بصیرت کامل فتنه های جدیدی را که با رویکردی متفاوت مثل چهره های به ظاهر انقلابی که امروز به اپوزیسیون تبدیل شده اند را خوب بشناسند و با گوش فرادادن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر منتهی به ظهور را به سلامت طی کنند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار