خبرهای داغ:
حجت الاسلام مغیثی:

حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی تمام عیار بود

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی تمام عیار بود که خود و نیروهایش در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم و جنگ‌ها بودند و اجازه ورود داعش را نه تنها از کشور بلکه از منطقه راندند.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۹۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نهاوند اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت با ایمان و پایبند به فرامین مقام معظم رهبری و یک نابغه نظامی بود.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی تمام عیار بود که خود و نیروهایش در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم و جنگ‌ها بودند و اجازه ورود داعش را نه تنها از کشور بلکه از منطقه راندند.

امام جمعه نهاوند شهید سلیمانی را یک شخصیت فراملی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام و پرچمدار نهضت‌های آزادی بخش در جهان اسلام بود و به جرات می‌توان گفت چنین شخصیتی در دنیا بی‌نظیر است.

وی عنوان کرد: سال ۱۳۵۷ ما آمریکا را از منطقه بیرون کردیم و این نتیجه جانفشانی‌های شهدای گرانقدر و عزیز کشورمان است.

مغیثی با بیان اینکه نتیجه کار خالصانه در کارهای فرهنگی باید دیده شود، اظهار کرد: هر چه انسان بتواند کار خالصانه و برای خدا انجام دهد، مزد این کار خالصانه را در دنیا و آخرت خواهد دید و اثرات فرهنگی کارهای ما باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات