خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان البرز در گفتگوی خبرگزاری بسیج قزوین؛

دشمن از تاثیر قدرت خون شهید سلیمانی در جریان سازی بیداری اسلامی هراسان است

امام جمعه شهرستان البرز عنوان کرد: دشمن، نه تنها از حیات پربرکت شهید سلیمانی بلکه از تاثیر قدرت خون این شهید گرانقدر در جریان سازی بیداری اسلامی هراسان است.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۹۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

قزوین_ حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به این سوال که چرا شهید سلیمانی را شهید قدس نامیدند بیان کرد: هدف اصلی شهید سلیمانی، آزادی قدس شریف و پایان دادن به خباثت های رژیم صهیونیسمی بود و در همین راه هم به شهادت رسید. 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تلاش شهید برای تقویت منطقه و همبستگی برای مقابله با جاه طلبی های آمریکا و رژیم صهیونیستی افزود: جان، مال و آبرویش را در میان گذاشت و فعالیت های جهادی زیادی انجام داد تا دست استعمارگران را از جهان کوتاه کند. دشمن نه تنها در زمان حیات با برکتش از او می ترسید بلکه امروز از خونش هم وحشت دارد و به واسطه برکات این شهید بود که آمریکای جنایت کار از منطقه بیرون رانده شد. 

وی ویژگی هایی از شهید سلیمانی را متمایز دانست و اضافه کرد: اخلاص، ولایت پذیری و ولایت مداری در حد اعلا، همچنین فرمانبرداری مطلق از ولایت، رابطه قلبی با ائمه اطهار و امام خمینی(ره)، پابند بودن او به مسائل شرعی، بصیرت عمیق و میدانی بودن ایشان بود که او را قهرمان ملی و دینی تمام منطقه کرد.

امام جمعه شهرستان البرز اضافه کرد: مدیریت جهادی و فرماندهی جهادی، قاطعیت، شجاعت، متواضع بودن و دنبال پست و مقام نبودن این شهید والا مقام بود که او را محبوب قلوب همه مردم کرد. نه تنها ایرانی ها بلکه عراقی ها، لبنانی ها، سوری ها، افغانستانی ها و تمام کسانی که او را می شناختند دلباخته او بودند.

حجت الاسلام با اشاره به این که اعتقاد شهید سلیمانی حرم بودن ایران اسلامی است عنوان کرد: ملجأ و پناه تمام شیعیان دنیا ایران است. ایران، حامی مستضعفین و مظلومان جهان است و با رهبری حکیم قلب تپنده جهان اسلام برای مبارزه با استکبار می باشد و این شهید بزرگوار به خوبی به این مساله آگاهی داشت. از این رو بود که ایشان ایران را حرم نامید.

وی شهید سلیمانی را خاری در چشم آمریکا و جهان استکبار دانست و اضافه کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها از او عصبانی و ناراحت بودند چرا که هرچه بافته بودند او رشته می کرد. شهید سلیمانی، داعش را که یکی از دست ساخته های آمریکا برای نابودی ایران، سوریه و عراق بود نابود کرد.

وی در پایان عنوان کرد: آنها او را شهید کردند اما باید بدانند شهدا نمی میرند بلکه «عند ربهم یُرزقونند» و باید از قدرت خون این شهدا هم همواره بهراسند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار