مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با شهدا تجدید میثاق کرد

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای گمنام این سپاه و گلزار شهدای بوشهر با قرائت فاتحه، با شهدا تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۰۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در این آیین گفت: توان ما در شکرگذاری از نعمت شهدا بسیار محدود است و ما قادر نیستیم آن طور که لازم است شکرگذار فرصت خدمتی که داریم و نعمت‌های زندگی، اسلام و ولایت باشیم.

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با شهدا تجدید میثاق کرد

وی تصریح کرد: تشکر و قدردانی از شهدا فقط به صورت زبانی نیست بلکه نیاز است که این قدردانی به صورت عملی نیز انجام شود چرا که افرادی در جامعه وجود دارند که خوب شعار داده و به خوبی حرف می‌زنند اما در میدان عمل، عملکرد خوبی ندارند.
این مقام مسئول افزود: عزیزترین و شریف‌ترین چیزی که برای انسان‌ها در بُعد مادی اهمیت دارد، جان یک انسان است که شهدا، جان شیرین و همه زندگی خود را در راه اسلام فدا کردند که این کار، همان اصل عمل است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر، حق شهدا را یکی از حق الناس‌های سنگین عنوان و خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم فرصتی را که شهدا با نثار جان خود برای ما فراهم کردند تا بتوانیم خدمت‌گذار جامعه اسلامی باشیم را قدر دانسته و به خوبی از آن استفاده کنیم.
حجت الاسلام هاشمی تأکید کرد: پاسخ ناله‌ها و چشم انتظاری‌های مادران شهدا- به ویژه شهدایی که در زمین گمنام ولی در عرش، خوشنام هستند- یکی دیگر از حق الناس‌های سنگینی است که لازم است تلاش کنیم تا حق آن‌ها را به خوبی ادا کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: امروز با حضور در گلزار شهدا، به شهدا یک تعهد قلبی می‌دهیم که در انجام مأموریت‌ها و کارها، رهرو راه شهیدان باشیم و با تمام توان در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های این شهیدان، تلاش کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام همچنین با حضور در قطعه ایثارگران شهرستان بوشهر با قرائت فاتحه، یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ عبدالرسول دشتی استاد حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.
معاون هماهنگ کننده و جمعی از مدیران دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام در این آیین حضور داشتند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار