فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صومعه سرا:

دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای به دنبال انحراف کشیدن ذهن نوجوانان و جوانان ما در حوادث اخیر بودند

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صومعه‌سرا امروز دشمنان ما از فضای مجازی به دنبال فضای متفاوت از واقعیت های جامعه‌ ماست و دست آورد ها را کم رنگ و مشکلات را بزرگنمایی جلوه می دهند.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۲۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا مسیب محمد جانی در یادواره آبروی محله شهید شیروان حسن زاده و یادبود سالروز سومین شهید حاج قاسم سلیمانی  در مسجد روستای بیشگاه بخش ضیابر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید شیروان حسن‌زاده، اظهار کرد: یادواره‌های شهدا یکی از اثرگذارترین برنامه‌ها در پاسداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان اهتمام زیادی به بحث شهید و شهادت دارند و همواره رهرو راه شهدا بودند و هستند، گفت: فرهنگ شهادت مردم ایران اسلامی، دشمن را در مقاطع مختلف ناکام گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صومعه سرا با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را به همراه هم پیمانانش گذاشته است تا نظام اسلامی را ساقط کند در حالی‌که زهی خیال باطل است، افزود: مردم ما با فرهنگ شهید و شهادت زنده شدند و زندگی کردند و با شهادت دوباره جان می‌گیرند.

محمد جانی با بیان اینکه آنچه که دشمن را هراسان و نگران کرده است همین روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری مردم است، تصریح کرد: امروز دشمن از در صحنه بودن ملت، پشتیبانی آنها از نظام و این روحیه مردم ایران هراسان است. 

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم امنیت و شهدای حوادث تروریستی اخیر در کشور، افزود: این اقدامات تروریستی ماهیت اصلی دشمن را بر همگان روشن کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار