حجت الاسلام طائب در ویژه برنامه گلزار شهدا کرمان؛

پیام حضور مردم، ادامه دادن راه حاج قاسم است

حجت الاسلام طائب گفت: مردم در این هوای سرد کیلومترها راه را طی کردند تا به زیارت حاج قاسم بیایند و پیام این حضور این است که راه حاج قاسم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۷۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب  در گلزار شهدای کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد:  ملتی که علی بن ابی طالب (ع) و معجزات آن حضرت را ندیده و اینگونه پای کار اسلام است، جای تقدیر دارد.

وی حجت الاسلام طائب افزود:  هر چه دشمن این ملت را  تحریم می‌کند این ملت در مقابل دشمن ایستاده‌اند  امت اسلامی ایران از زمانی که به امام راحل لبیک گفتند و انقلاب پیروز شد در مقابل دشمن عقب‌نشینی نکرد.

وی تصریح کرد: مردم در این هوای سرد کیلومترها راه را طی کردند تا به زیارت حاج قاسم بیایند و پیام این حضور این است که راه حاج قاسم ادامه دارد.

طائب با بیان اینکه دشمن دچار توهم شده است که فکر می‌کند با وجود این مردم، مسیر انقلاب اسلامی ایران متوقف می‌شود افزود: ویژگی ملت ما این است که پای کار امام خود هستند و دشمن این مهم را به خوبی می‌فهمد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار کشور تصریح کرد: مردم ایران تاکنون چند فتنه را پشت سر گذاشتند و از این فتنه‌ها سربلند بیرون آمدند پس از این مردم باید تشکر کرد

وی گفت: حاج قاسم در مقابل تمام فتنه‌هایی که ایجاد شد در مسیر ولایت ثابت قدم ماند و از عهدی که بسته بود عقب‌نشینی نکرد برای همین بود که خدا او را خرید

حجت الاسلام طائب خاطر نشان کرد: ماباید مانند حاج قاسم برای امام زمان (عج) قدرت ایجاد کنیم تا جاودانه شویم ملت ما تسلیم دشمن نمی‌شوند، راه شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد و دشمن از همین نگران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار