بیش از هزار پایه فرسوده شبکه توزیع برق منطقه سیستان تعویض شد

عوض زاده گفت: در اقدامی جهادی از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از هزار و ۱۳ پایه فرسوده شبکه برق در منطقه سیستان شامل شهرستان های زابل، زهک و هیرمند اصلاح و تعویض شده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۴۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خلیل عوض زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدامی جهادی از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از هزار و ۱۳ پایه فرسوده شبکه برق در منطقه سیستان شامل شهرستان های زابل، زهک و هیرمند اصلاح و تعویض شده است.

وی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای این اقدام بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

عوض زاده ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده بیش از هزار و ۱۲۱ اصله پایه شبکه برق منطقه سیستان نیز در ادامه این پروژه جهادی تعویض و اصلاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اين اقدام با توجه به شرایط ویژه اقلیم شمال استان و پدیده بادهای ۱۲۰ روزه در راستاي افزايش پايداري شبكه، جلوگيري از بروز خاموشي، پيشگيري از بروز حوادث احتمالي و در نهايت، كسب رضايت مشتركان انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه با بيان اينكه خدمات مورد نياز مشتركان شرکت توزيع برق به صورت غيرحضوري و از طريق اپليكيشن برق من، وب گاه اينترنتي شركت توزيع نيروي برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (ميز خدمات الكترونيك)، سامانه خدمات مشترکین برق استان ۱۵۲۱ و سامانه مرکز اتفاقات برق استان ۱۲۱ قابل دريافت است، گفت: مشتركان برق در صورت بروز هرگونه خسارت وارده به شبکه برق مي توانند درخواست خود را از طريق اپليكيشن برق من (منوي خاموشي) و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق استان ۱۲۱ به صورت شبانه روزي ثبت و پيگيري نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار