مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛

پرچم حاج قاسم را در کنار کاخ سفید بلند کردیم / جهاد نرم شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد

حجت‌الاسلام علی عارفی گفت: : قدرت ایران تا کاخ سفید پیش رفته و در کنار کاخ سفید پرچم حاج قاسم را بلند کردیم
کد خبر: ۹۴۷۹۹۹۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، همایش مکتب سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای مدافع سلامت در بیمارستان شهید باهنر کرمان برگزار شد

حجت‌الاسلام علی عارفی اظهار کرد:نقش فاطمه صدیقه نقش بی بدیلی است ، امت اسلامی را با جهاد بیان و تبیین توانست امت اسلامی را از انحراف بزرگ نجات دهد.آن حضرت توانست از حوزه امامت و ولایت به زیبایی دفاع کرد ولایت اساس وقوام دین ماست 

این مقام مسئول افزود:  در ایام سالگرد سومین شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی قرار داریم، حاج قاسم در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی جهاد فی سبیل‌الله داشت و لشکر 41 ثارالله به فرماندهی شهید سلیمانی نقطه عطف پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیل بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نقش شهید سلیمانی در دوران پس از جنگ تحمیلی در عرصه دفاع از کشور‌ها و ملت‌های مسلمان، گفت: سیدالشهدای جبهه مقاومت با ایجاد ‌ارتش متحد اسلامی توانست مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی در کشور مسلمان ایستادگی کند.

عارفی گفت:  اخلاص و همراهی شهید ابوالمهدی با شهید سلیمانی باعث جذب جوانان عرب شد و لشکر بزرگ و متحد اسلامی، نفس دشمن را در عراق، سوریه و لبنان گرفت.

وی  تصریح کرد:  امروز تاثیر شهید حاج قاسم از زندگانی او بیشتر است و جهاد نرم شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد

این مقام مسئول ادامه داد: ایران قدرتمند، ایرانی است که متحد و پشت سر ولایت فقیه باشد و روی پای خود محکم بایستد.

 عارفی افزود: عصبانیت دشمن از انقلاب اسلامی و نظام ما طبیعی است، دشمن جنگ نرم را راه انداخته و اندیشه جوانان ما را هدف قرار داده .

وی با بیان اینکه تلاش‌ها و فتنه‌های دشمن به جایی رسید که تعداد کمی از جوانان به کف خیابان‌ها آمدند و اغتشاش کردند، افزود: اگر در دفاع نرم، خوب کار کرده بودیم، دشمن همین قدر هم موفق نمی‌شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  قدرت ایران  تا کاخ سفید پیش رفته  و در کنار کاخ سفید پرچم حاج قاسم را بلند کردیم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار