امام جمعه موقت رامسر:

بصیرت و حمایت مردم از نظام و ولایت عامل پیروزی در همه فتنه‌ها است

امام جمعه موقت رامسر با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم در فتنه‌های مختلف و رویش‌های در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بصیرت و حمایت مردم از نظام و ولایت عامل پیروزی در همه فتنه‌ها است.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۷۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بود، حجت الام تسخیری امام جمعه موقت شهرستان رامسر در نماز جمعه این شهرستان با اشاره به  فتنه‌ها گفت: فتنه‌های در درون نظام اسلامی از صدر اسلام تا کنون اینگونه بوده که برخی از خواص سردمدار صف آرایی بر علیه دین و اصول دین بودند.

بصیرت و حمایت از ولایت عامل پیروزی در همه فتنه‌ها است
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در همه فتنه‌ها تنها عامل پیروزی هوشیاری و بصیرت امت اسلامی و مردم با بصیرت بود که توانست توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی کند، افزود: معیار حق و وضعیت حال اشخاص  است و ما نباید فریب مسئولیت‌ها و سوابق یک فرد را معیار و سنجش قرار دهیم، چرا که میبینیم در صدر اسلام هم حافظان قرآن، یاران نزدیک پیامبر اکرم (ص) و جانبازان جنگ‌های صدر اسلام چگونه مقابل ولایت و عدالت علوی قرار گرفتند و فتنه‌های گوناگون را بر علی و اولاد علی تحمیل کردند.

بصیرت و حمایت از ولایت عامل پیروزی در همه فتنه‌ها است
امام جمعه موقت رامسر در ادامه  با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم در فتنه‌های مختلف و رویش‌های در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در فتنه‌ها ریزش‌هایی هم داشتیم اما رویش ها بیشتر بود برای همین باید هوشیاری و آگاهی خودمان را بیشتر کنیم.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر  دشمن و معاندین داخلی با همه قوا و ابعاد رویارویی در حوزه اقتصادی، سایبری، رسانه‌ای، جنگ سخت و نظامی، حمله تروریستی و کشته سازی و... علیه نظام پای کار آمدند، افزود: اتفاق و فوت یک نفر بهانه‌ای شد تا دشمنان با همه قوا در همه ابعاد با هدف جنگ داخلی و تجزیه طلبی ورود کنند تا ایران اسلامی را دچار خدشه و اختلال کنند، اما دیدیم که نقشه شوم آنان به شکست منتهی شد.

بصیرت و حمایت از ولایت عامل پیروزی در همه فتنه‌ها است
امام جمعه موقت رامسر با تاکید براینکه  به برکت حضور ولایت و رهبری و همچنین مقاومت نیرو‌های بسیجی و نظامی و‌امنیتی در این کشور این نظام و این میهن همچنان مقتدرانه در مقابله با دشمنان ایستاده است، اضافه کرد: کلید رمز آلود پیروزی در همه میدان‌ها نعمت ولایت و پشتیبانی از این نعمت الهی و دینی است.

حجت الاسلام تسخیری خطاب به دشمنان تصریح کرد: دشمنان بدانند که انقلاب و کشور قوی و مقتدر است و این مردم ملت امام حسین (ع) هستند و اگر اتفاقی توسط دشمنان رقم بخورد آن روز صلح امام حسنی (ع) رخ نخواهد داد، چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب آن روز زمان عاشورایی شدن ما با ندای لبیک یا حسین است.

بصیرت و حمایت از ولایت عامل پیروزی در همه فتنه‌ها است
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها