مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

۹ دی روز عبور ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: وجه تمایز ملت ایران با امت اهل رسول خدا(ص) در حماسه 9دی بود و روز عبور ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۴۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

حجت الاسلام موسی پولادی در گرامیداشت حماسه9دی در جمع مردم بخش رودخانه اظهارکرد: تمام دعوای جریان حق و باطل از ابتدا تا الان و تا برپایی حکومت عدل الهی بدست منجی عالم بشریت، فقط در بحث ولایت و امامت است.
وی با بیان اینکه تمامی انبیا، امامان و علمای راستین شیعه از ابتدا تاکنون و تا ظهورحجت خواستند حاکمیت خدا قرار دهند و نگذارند بشریت از زیر سایه ولایت خدا دور شود، افزود: بشریت از ۲ حال خارج نیست یا زیر سایه خدا و حاکمیت خداست یا غیرخدا و به تعبیر دیگر یا به حاکمیت خدا تن می هد و یا اینکه پشت می کند بشریت اگر به ولایت و حاکمیت خدا تن داد یعنی به تمام فضایل و خوبی های عالم هستی تن داده است.
حجت الاسلام پولادی با اشاره به زندگانی حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و امامت ادامه داد: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام با ایستادگی و خطبه هایی که خواند و محسن و هستی خودش را داد نه برای علی بن ابیطالب، نه برای شوهر، نه برای پسر عمو و پدر فرزندانش، بلکه برای امامت و ولایت خدا داد البته که امام و ولایت خدا در علی بن ابیطالب(ع) به اذن خدا تجلی پیدا کرده بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: ولایت خدا در امامان معصوم بعد از علی (ع) متجلی است و تمام درگیری های طاغوت بشریت روی مسئله ولایت و حاکمیت خدا بود اگر انسان تن به ولایت خدا داد دیگر جایی برای طاغوت نمی ماند در حاکمیت خدا سراسر نور و رحمت است و جایی برای رضایل و ظلمت نمی ماند.
وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) علمدار دفاع از ولایت و امامت بود در مقابل کسانیکه بعد از پیغمبر می خواستند این ولایت و امامت را کنار بگذارند پیغمبر هم امام و هم پیامبر خدا و خاتم الانبیا بود.
پولادی همچنین گفت: دعوای امروز که به طلبه، بسیجی و مردم عادی رحم نمی کنند برمی گردد به زمان فاطمه الزهرا(س) که شرمشان نیامد و درب خانه دختر نبی اسلام را آتش زدند و در اسناد و روایات علمای اهل سنت آمده است که درب خانه فاطمه زهرا(س) را آتش زدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) افزود: امام علی(ع) هیچگاه به حضرت فاطمه نمی گوید در برابر این ظلم ها کنار برود و در خانه بماندچون که یک کسی مثل حضرت فاطمه وزن آن را دارد که اسلام امامت و ولایت را از آن فتنه عجیب و پیچیده بعد از رحلت پیامبر را عبور دهد و آن وزن یک موجود ملکوتی و عرشی است که در انسان متجلی است و آن فاطمه زهرا(س) است.
وی با بیان اینکه امام خمینی ره در سال 42 در حالیکه بشر به دو مکتب کمونیسم و لیبرال تن داده بود و به قهقرا می رفت علم را برداشت و قیام کرد عنوان کرد: قیام امام قیام فاطمی است برای اینکه امام یک مکتبی را به میدان می آورد که مکتب فاطمه زهرا(س) است می خواهد یک حکومت با سه اصل امامت، مردم و مکتب معرفی کند و این مدل بشریت تجربه نکرده است و بسترساز ظهور امام عصر باشد فلذا حضرت امام ولایت فقیه را در نجف اشرف تدریس کرد و فرمود ولایت فقیه همان ولایت خداست.
حجت الاسلام پولادی با بیان اینکه تمام دنیا در خردادسال 42 یا زیر سایه مکتب لیبرال دموکراسی بودند یا کمونیسم سوسیالیسم، ادامه داد: این دو مکتب هیچ وجه مشخصی نداشتند اما اینها به یک وحدت نانوشته در مقابل امام راحل داشتند شوری و امریکا با اینکه در مقابل همدیگر بودند اما برای مقابله با امام به وحدت رسیدند چون آنها فهمیدند مکتب امام ریشه آن ها را از بین خواهد برد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: از سال 68 تا 78 ده سال در داخل و خارج کشور برای مقابله با اصل ولایت فقیه برنامه ریزی و تمام بسترسازی از حادثه کوی دانشگاه و تعطیلی روزنامه سلام شروع شد.
حجت الاسلام پولادی افزود: ملت ایران در 23تیرماه سال78 آن شاگرد بودن خودشان در مکتب حضرت زهرا به منصه ظهور گداشتند و به دنیا اعلام کردند که ما پای ولایت هستیم ما دغداران و فرزندان آن مادری هستیم که می داند اصل ولایت چقدر مهم است تا جاییکه حتی مادر ما حضرت زهرا سیلی می خورد و علی تحمل می کند تا مردم بفهمند.
وی یادآور شد: از 78 تا 88 به مدت 10 سال برنامه ریزی کردند یک عده ای که قبلا رییس مجلس و رییس جمهور، رییس شورای امنیت ملی، وزیر و وکیل در این کشور بودند و مسئولیت داشتند با ادعای تقلب در انتخابات کمیته صیانت از آرا تشکیل دادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: با ایجاد فتنه 88 دومیلیون نفر کف خیابان آمدند که نمی دانستند موضوع چی هست و بعد از خطبه های نمازجمعه توسط رهبر معظم انقلاب و صحبت با مردم، دوباره کف خیابان شعار دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه، انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است و چهره ها عیان شد.
وی بیان کرد: بتدریج تا روز عاشورا طول کشید و عده ای زیر خیمه امام حسین(ع) بودند و عده ای دیگر زیر خیمه یزید و عمرسعد در روز عاشورا به جان عزاداران افتادند.
پولادی ادامه داد: این جریانی که در مقابل انقلاب قرار دارد لایه ها و سررشته درازی پشت سرآن قرار گرفته که این لایه ها برمی گردد به زمان علی بن موسی الرضا، برمی گردد به عاشورای امام حسین(ع)، به صحرای صفین، به بعداز ارتحال جانگداز نبی مکرم اسلام، برمی گردد به طول تاریخ بشریت و دعوای بین حق و باطل روی اصل ولایت و حاکمیت خدا و عدم آن.
وی با اشاره به اینکه روز 9دی وجه تمایز ملت ایران با امت اهل رسول خدا است و بعضی از خواص روز 9دی نتواستند به میدان بیایند خاطرنشان کرد: روز 9دی روز عبور ملت ایران از روی خواص بی بصیرت است و فتنه سال 88 فتنه ای بود که می خواستند ولایت و امامت را از راس حکومت بگیرند اما با عنایت خداوند متعال و اهل بیت این انقلاب از فتنه ها می گذرد ملت ایران پای این نظام و انقلاب خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار