اجتماع هرمزگانی‌ها در سالروز حماسه ۹ دی

همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه، مراسم بزرگداشت این روز در شهرستان‌های مختلف هرمزگان داشتند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۳۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج‌هرمزگان؛ این مراسم در بندرعباس با حضور آحاد مردم، در محل مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.
مردم در این مراسم با فریاد‌های رسا، شعار‌های حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی سر دادند.
همچنین حاضران در مراسم شعار‌های بسیجیان بندریم فداییان رهبریم،  مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
همچنین این مراسم در شهرستان‌های دیگر استان هرمزگان نیز برگزار شد؛ همچنین در این اجتماع، مردم قطعنامه ای در هفت بند قرائت کردند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است؛ یوم الله ۹ دی، سالروز پیروزی وسربلندی ملت بزرگ ایران در آزمونی دیگر از بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری وتجلی قدرت الهی در کالبد نمایشی دیگر از غیرت دینی و انقلابی و مظهر لحظه شناسی هنرمندانه این ملتدر یکی دیگر از بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی و مُهر پایانی بر توطئه ریشه‌دار فتنه ۸۸ بود.
در بخشی دیگر از این قطعنامه آمده است؛ ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدان‌های درگیری و ترفند‌های فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوان‌های دشمن، بیش از پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی»، به عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده و امپراتوری دروغ با دستاویزِ تحریم، اختلال در نظام پولی و بازار ارزبا هدف ایجاد مشکلات اقتصادیبرای مردم، به انتقام از ملت روی آورده و با القائات تشدیدکننده عدم‌اطمینان در بازار، سعی در ایجاد حس ناامنی و القای ناامیدی وتحمیلِ موج تورمی جدید به اقتصاد ایران و افزایش حجم نارضایتی و به حاشیه بردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی را دارد. از این رو از مدیران اقتصادی می‌خواهیم با همت مضاعف از هر تصمیم و اقدام تورم‌زا در کشور پرهیز و در مقابل این سناریوی کثیف دشمن بیش‌ازپیش هوشیار باشند.
همچنین در بخشی دیگر از این قطعنامه آمده است؛ عفاف و حجاب، بعنوان تضمین کننده سلامت و پارسایی جامعه، تداوم بخش خط زیبای شرافت و یکی از مظاهر والایی زنان ایرانی، از ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی – اسلامی بوده لذا از دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم ضمن مدیریت شرایط موجود، و اهتمام بیشتر در اجرای تکالیف مندرج در قانون حجاب و عفاف، مانع از رسوخ افکار شیطانی دنیای غرب در اندیشه زنان و جوانان غیرت‌مند ایرانی شده و تیر‌های سمی که ایمان جوانان ما را هدف گرفته است را بی اثر کنند.
در پایان این قطعنامه ضمن تشکر از حضور حماسی یکایک هم وطنان عزیز مان در جای جای میهن اسلامی، اعلام شده؛ ما تا آخر ایستاده‌ایم و صفوف مان در مقابل دشمنان همیشه مستحکم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار