محبت مردم به ولایت فقیه باعث ثبات این انقلاب است

امام جمعه شهر اهرم درخطبه های این هفته نمازجمعه گفت:اگر نبود مساله ولایت و محبت به ولی الهی که نخ تسبیح و نظم جامعه است، هزار بار جبهه حق از بین رفته بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۲۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم درخطبه های این هفته نمازجمعه که مقارن با 9دی روز بصیرت بودگفت:دچار تحریف و تخریب نشدنِ جامعه و همچنین پیوستگی و پیوند محکم بین افراد جامعه ای که معتقد به ولایت هستند،به میزان اعتقاد قلبی است که افراد به ولی الهی دارند. 

امام جمعه شهر اهرم با اشاره به بهترین عمل صالحی که همه ی انبیاء به دنبال آن بودند افزود:انقلاب و تشکیل جامعه و نظام اسلامی بهترین عمل صالحی است که همه انبیاء و ائمه به دنبال آن بودند تا تربیت انسان محقق شود و حفظ این عمل صالح در دوران غیبت و زعامت فقهاء نیازمند استقامت و صبر است.

حجت الاسلام پهلوزاده درخصوص مسئله ولایت تأکید کردندکه:اگر نبود مساله ولایت و محبت به ولیِ الهی که نخ تسبیح و نظم جامعه است، هزار بار جبهه حق از بین رفته بود. در دوران ما اگر نبود محبت مردم به ولایت فقیه وبویژه امامین انقلاب در این 44سال که نظام اسلامی بارها مورد تهاجم و تخریب دشمنان قرار گرفتهاثری از اسلام و مسلمین باقی نمی گذاشتند.

پهلوزاده ایمان وتقوا را دردوران فتنه لازم دانست وتصریح کرد:لازمه این زمان که دوران فتنه هاست ایمان و تقوای قوی است. تقوای خود و دیگران را تقویت کنیم که هدایت جمعی و تربیت جمعی و رسیدن به کمال جمعی اولین هدف تشکیل جامعه اسلامی است.

امام جمعه اهرم با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود:در آستانه 13 دی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قرار داریم که روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است. سردار سلیمانی بیشترین نقش در تشکیل و تثبیت جبهه مقاومت داشت و مردم کشورهای اسلامی را برای مقابله با داعش و آمریکا،بسیج کردند. بسیج مردم منطقه توسط حاج قاسم تنها نسخه نجات بخش ملتها بود. تاثیر تشکیل بسیج مردمی به حدی بود که قدرت بزرگی مثل روسیه نیز در این نبرد شرکت کرد وبه مرحله جدیدی از همکاریها با جبهه مقاومت تن دادند. 

حجت الاسلام والمسلمین پهلوزاده با اشاره به نقش سردارسلیمانی درخنثی سازی نقشه های شوم دشمنان برای تجزیه کشورهای اسلامی افزود:نقش حیاتی سردار سلیمانی در خنثی سازی نقشه استکبار در تجزیه کشورها و پایان دادن به داعشِ مولود پلید نظام سلطه و ایجاد اخوت و همدلی بین ملتهای مسلمان؛همه اینها نقش بی بدیل این شهید سعید است که غرب آسیا را تبدیل به نمایشگاه شکستهای آمریکا کردند و همانطور که این انقلاب را در دنیا با نام امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می شناسند، مقاومت و مبارزه با آمریکا هم در دنیا به برکت خون شهدا با نام شهید سلیمانی و ابومهدی می شناسند. 

حبیب پهلوزاده درپایان مکتب شهید سلیمانی را مکتبی با تکیه برولایت مداری معرفی کرد وگفت:مکتب شهید سلیمانی با تکیه بر ولایت مداری و روحیه جهادی و خدمت،به دنبال رساندن ملتهای مسلمان به آزادی واقعی از سلطه استکبار و از بین بردن نظام سلطه است. و رستاخیز مردم در تشییع با شکوه شهدای مقاومت از کاظمین تا کرمان نشان از تاثیر گذاری فرهنگ مقاومت در نجات مردم دنیا و ایجاد وحدت و یکپارچگی ملتها دارد. و حماقت راهبردی نظام سلطه در ترور سردار سلیمانی سبب شد که با تمام وجود درک کنند که«شهید سلیمانی» به مراتب خطرناک تر از «سردار سلیمانی» است.

درپایان خطبه های نمازجمعه ،مجری برنامه قطعنامه راهپیمایی روز 9دی را قرائت کردند ونمازگزاران با شعار الله اکبر،خامنه ای رهبر پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات