بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی تنگستان به مناسبت9دی

کانون بسیج جامعه پزشکی تنگستان به مناسبت 9دی بیانیه ای صادرکرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۱۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، کانون بسیج جامعه پزشکی تنگستان به مناسبت 9دی بیانیه ای صادرکرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«قال رسول الله (ص): از فتنه ها در آخرالزمان نترسید زیرا باعث رسوایی منافقان می شود (کنزالعمال ج ۱۱ ص ۱۸۹)

۹ دی برگی زرین از تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت پذیری و عشق حقیقی ملت به امام عاشورایی شان است.

 ملت ایران در حماسه ۹ دی نشان داد که همچون سپری پولادی از آرمان های انقلاب و اعتقادات خود دفاع می کند.

حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.

مردم عاشورایی در حماسه ۹ دی سال ۸۸ به دنبال پرچم ولایت فقیه حرکت کردند و نشان دادند که تا پای جان برای محقق شدن اهداف اسلامی می ایستند. در واقع در نهم دی سال ۸۸ یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد، با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید این روز به گونه ای تجلیل شود که در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد وآنگونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.

با درنظر گرفتن فتنه اخیر در کشور که شبیه آن در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد باعث شد نقشه استکبار به سرکردگی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ... که توسط فتنه گران داخلی برای براندازی انقلاب اسلامی در حال انجام بود برملا گردد و شعار «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» با حضور مردم همیشه درصحنه به واقعیت تبدیل شود و این حضور مردم چه در سال ۸۸ و چه در روزهای اخیر به ویژه در تشییع پیکر مطهر شهدای مظلوم امنیت و خلق حماسه مصداق آیه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» بود.

بسیج جامعه پزشکی تنگستان به همراه امت اسلامی به جهانیان اعلام می کند که تا آخرین قطره خون در پای آرمان هایشان می ایستد و در برابر هر فتنه از پیش طراحی شده آنها ایستادگی کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند و به فضل اللهی این انقلاب مقدس اسلامی را به دست صاحب اصلیش حضرت بقیه الله اعظم(ارواحنا لفدا) می‌رساند.»

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تنگستان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات