خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس:

۹ دی مهر تاییدی بر بصیرت مردم ایران بود/ معترضان سرباز شبکه‌های سعودی و بیگانه نشوند

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: معترضان و افرادی که گلایه دارند، هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند و سرباز شبکه‌های سعودی و بیگانه نشوند.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۴۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

۹ دی مهر تاییدی بر بصیرت مردم ایران بود/ معترضان سرباز شبکه‌های سعودی و بیگانه نشوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه امروز (جمعه 9 دی) در تجمع مردمی بزرگداشت نهم دی در مصلی وحدت گرگان گفت: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ مهر تاییدی بر بصیرت مردم جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در سال ۱۳۸۸ با هر شیوه و روشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرد، افزود: بصیرت، بینش، آگاهی و عقلانیت جامعه تمامی فتنه‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمنان را بی اثر کرد و اجازه ندادند به اهداف خودشان برسند.

وی با بیان اینکه معترضان و افرادی که گلایه دارند از ما جدا نیستند، تاکید کرد: معترضان و افرادی که گلایه دارند، هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند و سرباز شبکه‌های سعودی و بیگانه نشوند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به مشکلات مردم، گفت: خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و قوه مجریه تمامی تلاش خود را برای کاهش یا رفع مشکلات مردم به کار گرفته اند.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی اقتصاد کشور در شان مردم مسلمان و رشید ایران نیست و دولتمردان باید با برای رفع مشکلات و گرانی های مردم تلاش بیشتری انجام دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای جهاد تبیین باید دغدغه‌ها و مباحث کشور برای جوانان بازگو شود و نخبگان و افراد متخصص و روشنفکر وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار