خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله:

ما در چهار دهه انواع فتنه ها را تجربه کردیم/دشمن در پی جدایی ملت از نظام است

حجت الاسلام احمدی گفت:قدرت دفاعی و منطقه ای کشورمان در جهان اقتدار ایران را به نمایش گذاشت و منجر به نگرانی دشمن شده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۱۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

ما در چهار دهه انواع فتنه ها را تجربه کردیم/دشمن در پی جدایی ملت از نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام اسحاق احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله در مراسم ۹ دی شهرستان مینودشت اظهار داشت:یوم‌الله ۹ دی، سالروز پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران در آزمونی دیگر از بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و تجلی قدرت الهی در کالبد نمایشی دیگر از غیرت دینی و انقلابی و مظهر لحظه‌شناسی هنرمندانه این ملت در یکی دیگر از بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی و مُهر پایانی بر توطئه ریشه‌دار فتنه ۸۸ بود.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد : قدرت دفاعی و منطقه ای کشورمان در جهان اقتدار ایران را به نمایش گذاشت و منجر به نگرانی دشمن شده است وآنها در پی جدایی ملت از رهبری هستند که این آرزو را با خود به گور می‌برند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه کلاله اشاره داشت: جنگ ترکیبی خطرناکترین و پیچیده‌ترین جنگی است که در کشور هدف طراحی می‌شود و این موضوع در کشور ما برای تردید در مشروعیت نظام است اما ملت ایران ثابت کردند که سرآمدان مردم جهان هستند.
حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: ملت ایران در چهار دهه انواع فتنه‌ها را تجربه کرده است و امروز هم دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند اما همچون گذشته ناکام ماندند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار