خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه گرگان:

دشمن شناسی و بصیرت عامل سعادت است/فاطمه(س) بهترین الگو در زندگی فردی و اجتماعی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها اولين شهيد راه ولايت و ولایتمداري بودند ،هر کجا با ولایت همراه بودیم موفق شدیم و دشمنان را شکست دادیم.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۰۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

دشمن شناسی و بصیرت عامل سعادت است/فاطمه(س) بهترین الگو در زندگی فردی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علوی استاد حوزه علميه شهرستان گرگان در جمع پاسداران و روساي ادارات شهرستان آق قلا گفت: دشمن شناسی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه عامل سعادت و پیروزی بر دشمنان و سربلندي فردی و اجتماعی است.
وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: سبب خلقت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند كه قطعا بهترین الگو برای انسان در زندگی فردی و اجتماعی هستند.
استاد حوزه علمیه گرگان خاطرنشان کرد: اگر ما مثل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ساده زیست باشیم بسیاری از مشکلات ازدواج و جهیزیه برطرف و حتی زندگی خانوادها هم معنوی تر و هم راحت تر می شوند.
علوی در ادامه بیان کرد: با توجه به نزديك شدن به سالروز گراميداشت روز ۹دی كه در هفته بصیرت امت با ولايت قرارداريم كه شاخصه اصلي آن ولایتمداری است که حضرت زهرا سلام الله علیها اولين شهيد راه ولايت و ولایتمداري بودند ،هر کجا با ولایت همراه بودیم موفق شدیم و دشمنان را شکست دادیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها