برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی 9 دی در منطقه بزمان شهرستان ایرانشهر

نشست روشنگری و بصیرت افزایی مراسم 9 دی با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ام ابیها در مدرسه نرجس خاتون منطقه بزمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۰۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، نشست روشنگری و بصیرت افزایی مراسم 9 دی با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ام ابیها در مدرسه نرجس خاتون منطقه بزمان برگزار شد.

صدیقه شهیکی، هادی سیاسی بسیج در شهرستان ایرانشهر در این مراسم گفت: بدانید از لحظه اول انقلاب تا امروز مقابله حق و باطل همیشه بوده و هست. باید برای مقابله با باطل آماده باشیم و بر مبنای اعتقادات خود بایستیم.

وی ادامه داد: امروزه استکبار و صهیونیست میخواهد ما غلام حلقه به گوش دشمنان باشیم ولی گوش ندادن ما هزینه هایی مانند تحریم وسختی دارد که باید پای این هزینه ها نیز بایستیم.

شهیکی تصریح کرد: چه شده است که آمریگا و انگلیس از اول انقلاب انواع و اقسام طرح و برنامه ها را برای جمهوری اسلامی ایران انجام دادند. مردم ما فقط می خواستند خودشان برای مملکت شان تصمیم بگیرند و رای آنان موثر و مفید باشد و انقلاب کردند. اما چون دشمن حیات خلوت خود را در این کشور از دست داد، روی به انواع فتنه ها آورد و از هیچ اقدامی اعم از جنگ و ترور و شبیخون فرهنگی و فتنه 88 علیه این کشورکوتاهی نکرد.

این هادی سیاسی بسیج افزود: آمیخته شدن حق و باطل با هم تعریف فتنه است. یعنی موضوعی در ظاهر حق است اما در معنا باطل است. که از ابزار حق استفاده می کنند اما اراده باطل دارند.

شهیکی با بیان ریشه اصلی فتنه ها تصریح کرد: پیروی از هوای نفس و وضع احکامی دروغین ومخالف کتاب خدا از ریشه های اصلی فتنه است که ابزارشان سوء استفاده از مردم برای رسیدن به خواسته های خودشان است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به این که اگر در سال 88 همه به فرامین رهبری گوش می دادند شاید نتیجه این گونه نمی شد، گفت: باید در فتنه ها مراقب باشیم که در دام دشمن نیفتیم وبصیرت داشته و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

ارسال نظرات