بخشدار رودخانه :

حماسه‌ی 9 دی ریشه در اعتقادات مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دارد

بخشدار رودخانه گفت :حماسه‌ی 9 دی ریشه در اعتقادات مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دارد
کد خبر: ۹۴۷۹۴۸۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

بخشدار رودخانه شهرستان رودان به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اظهار کرد: روز نهم دی، روز به نمایش گذاشتن بصیرت و آگاهی و دلدادگی مردم به ولایت فقیه و روزی است که مردم به همگان ثابت کردند به آرمان‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مساله با احدی معامله نمی‌کنند.

وی، سپس روز 9 دی‌ماه را یکی از روزهای تاریخی خواند که مردم ایران اسلامی در این روز بصیرت، آگاهی و وفاداری خود را به همگان ثابت کردند.

محسن  زارع مهرانی با تاکید بر این‌که حماسه‌ی 9 دی ریشه در اعتقادات مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دارد که با رهبری امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب  به ثمر نشسته است، گفت: مردم در این روز با همه‌ی وجود به همگان ثابت کردند که تا پای جان بر سر آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با اعتقاد راسخ خود در برابر همه‌ی دسیسه‌ها می‌ایستند.

زارع مهرانی  ادامه داد: مردم در حماسه‌ی 9 دی به دشمنان نشان دادند که اگر کسی بخواهد در برابر اسلام و انقلاب بایستد با مشت‌های گره کرده در برابر او می‌ایستند.

وی گفت: روز 9 دی‌ماه آیینه‌ای شد برای آیندگان و در صورتی که شرایطی فراهم شود تا بتوانیم این حماسه و جنبه‌های وجودی آن را به آیندگان بشناسانیم زمینه‌های قوت و قدرت نظام اسلامی و عبرت دشمنان را فراهم می‌کند.

زارع مهرانی گفت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با رقم زدن حماسه‌ی 9 دی به بیگانگان نشان دادند که تا پای جان بر سر آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد و با چراغ بصیرت خود همه‌ی توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی درپایان یاد آورشد مراسم بزرگداشت سالروز 9 دی درشهر زیارتعلی مرکز بخش رودخانه فرداجمعه ساعت9/30 صبح درمحل مسجد امام علی علیه السلام این شهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  موسی پولادی برگزارمی گردد.

 

ارسال نظرات